آخرین اخبار

نجات چوپان باشتی از مرگ حتمی

فرمانده انتظامی شهرستان باشت از نجات چوپانی که در کوهستان های روستای “سرتنگ بیدک” گرفتار شده بود، توسط پلیس خبر داد.

اشتراک گذاری
۲۷ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 7180

 

فرمانده انتظامی شهرستان باشت از نجات چوپانی که در کوهستان های روستای “سرتنگ بیدک” گرفتار شده بود، توسط پلیس خبر داد.

 سرهنگ”چشم مهتاب” در این باره گفت: در پی تماس تلفنی خانمی از روستای “سرتنگ بیدک” مبنی بر اینکه شوهرش  برای نجات بزغاله هایش که مدت ۱۵ روز در کوه گرفتار شده بودند به کوهستان رفته ولی اکنون خود به سرنوشت احشام گرفتار و هر لحظه امکان پرت شدنش از ارتفاع ۵۰۰ متری وجود دارد که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عوامل کلانتری مرکزی شهر باشت بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه های امداد و نجات به محل اعزام و مشاهده کردند چوپان گرفتار شده در کوهستان در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، افزود: رئیس کلانتری باشت برای نجات چوپان گرفتار شده سریعا وارد عمل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان باشت خاطرنشان کرد: این مامور وظیفه شناس با مشاهده وضعیت چوپان گرفتارشده و اینکه تا رسیدن یگان های امدادی سقوط وی حتمی به نظر می رسید، دست به کار شد و با عبور از شیب های تند و پرتگاه های خطرناک کوهستان خود را به چوپان رساند و وی را از مرگ حتمی نجات داد.

سرهنگ چشم مهتاب با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی چوپان باشتی رضایت بخش بوده و در سلامت کامل بسر می برد، تصریح کرد: اقدام به موقع این مامور پلیس باعث خوشحالی مردم روستای سر تنگ بیدک شده است.

وی اضافه کرد: اقدام شایسته این مامور وظیفه شناس، نشان از روحیه ایثارگری پلیس نسبت به شهروندان است و نیروی انتظامی با داشتن چنین نیروهای متعهدی به خود می بالد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “نجات چوپان باشتی از مرگ حتمی”

  1. تاجگردون گفت:

    جونت کنوم حونی جلیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *