آخرین اخبار

محرومیت برای کهگیلویه و بویراحمد افتخار نیست

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار با بیان اینکه چاله های فقط استان بسیار زیاد است گفت: فقر و محرومیت برای استان افتخار نیست .

اشتراک گذاری
۱۵ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 6586

پژمان نیک اقبالی در جلسه هم اندیشی سند کاهش فقر استان با بیان اینکه استان ما قبل از انقلاب حتی یک متر آسفالت نداشت،  افزود: به برکت انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای به این شده اما چاله های فقر زیاد است .

وی با اشاره به اینکه اگر آمار کمیته امداد و بهزیستی استان را در کنار هم قرار دهیم جمعیت انبوهی تحت پوشش این نهاد ها هستند،  افزود: این آمار برای ما افتخار نیست و حتی باعث ایجاد مشکلاتی برای مسوولان شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اکثر افراد در این جلسه و حتی تیم مدیریتی استان اعم از استاندار همه طعم فقر را چشیده اند،  تصریح کرد: اینها در سایه همین کمینه امداد و فقر به این پست ها رسیده اند و حرفهایی که شما ها زده اید برای ما آشنا هستند.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه بعضی از دستگاها در استان سرمایه گذاری را شروع کرده اند،  ادامه داد: اما تعداد افراد نیازمند این استان بیشتر از این سرمایه گذاری هاست و باید نگاه ویژه ای به آن شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های ما این آمادگی را دارند تا با داشتن شرح وظایف، وظیفه خود را در سند کاهش فقر استان انجام دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *