آخرین اخبار

لنکرانی به یاسوج می آید

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم سخنران ویژه ۹ دی در یاسوج است.

اشتراک گذاری
۰۵ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 5956

حجت الاسلام  سید جواد خاضع  با بیان اینکه فتنه معانی مختلفی دارد و یک نوع امتحان سخت و پیچیده است،گفت: وقوع فتنه امتحانی برای ولایت پذیری مومنان است .”امام صادق(ع)  در احادیث خود فرمودند از فتنه ها استقبال کنید چرا که در فتنه ها افراد ستمگر هلاک و زمین از آنها پاک می شود”.

وی گفت: کمیته های مختلفی برای باشکوه برگزار شدن ۹ دی در سطح استان و شهرستان ها  تشکیل شده است که این مراسم همچون سالهای گذشته با شکوه در استان برگزار شود.

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه ۹ دی فراموش شدنی نیست، گفت: در فتنه ۸۸ فتنه گران نه تنها ولایت فقیه بلکه اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند.

وی عنوان کرد:اگر عاشورا و غدیر را فراموش کنیم ۹ دی را نیز فراموش می کنیم چرا که این روز در راستای غدیر و عاشوراست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با دعوت عموم مردم برای شرکت در مراسم ۹ دی گفت: مراسم یوم الله ۹ دی پنجشنبه ۹ دی ماه جاری ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برگزار می شود .

وی اظهار کرد: سخنران این مراسم در شهر یاسوج دکتر کامران باقری‌لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم خواهد بود که به تبیین این روز بزرگ خواهد پرداخت.

خاضع افزود:حضور مردم به ویژه جوانان در این مراسم تجدید میثاقی دوباره با ولایت فقیه و همه شهدا به ویژه شهدای مظلوم  فتنه ۸۸ است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *