آخرین اخبار

زمان برگزاری کنگره بین‌المللی بی‌بی حکیمه(س) مشخص شد

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گچساران از برگزاری کنگره بین‌المللی بی‌بی حکیمه(س) در سال آینده خبر داد.

اشتراک گذاری
۱۴ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 6559

 

فرزین بهمنی‎‌آزاد  اظهار کرد: مرقد بی‌بی حکیمه خاتون(ُس) به عنوان یکی از شاخص‌ترین امام‌زاده‌ها در جنوب کشور است.

وی ادامه داد: در سال گذشته کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه (س) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات کشوری در گچساران و در مرقد مطهر با شکوه خاصی برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران افزود: با توجه به دستور معاونت فرهنگی سازمان اوقاف کشور کارهای مقدماتی و زیربنایی جهت برگزاری کنگره بین‌المللی در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه و مسوولان استانی و شهرستانی قرار گرفته است.

بهمنی آزاد با بیان اینکه این کنگره در دهه کرامت سال آینده در شهرستان گچساران برگزار می‌شود، عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز انتظار می‌رود که جلسات مقدماتی و هماهنگی کنگره از هم اکنون در سطح شهرستان گچساران و استان برگزار شود.

وی اذعان کرد: از آنجا که انتظار است این کنگره بزرگ در محل مرقد مطهر بی‌بی حکیمه(س) برگزار شود، اداره اوقاف و امور خیریه اولویت کار خود را تکمیل کارهای عمرانی حرم قرار داده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران ابراز کرد: در حال حاضر کارهای کاشی‌کاری، سردرب اصلی، گنبد امام‌زاده و کتیبه داخل حرم در دست اقدام است که با توجه به وجود زائرین در ایام نوروز تا اسفند ماه سال جاری کار آن به اتمام خواهد رسید.

بهمنی‌آزاد خاطرنشان کرد: با مکاتباتی که با شرکت نفت گچساران داشته‌ایم قول همکاری و مشارکت را داده‌اند که از طریق دستگاه‌‌های سنگین و راهداری نسبت به ایجاد پارکینگ اقدامات لازم را انجام دهند.

بهمنی آزاد افزود: انتظار می‌رود این کنگره در شهرستان گچساران برگزار شود و از مسوولان انتظار داریم اعتبارات ویژ‌ه‌ای جهت تکمیل طرح جامع حرم صورت دهند.فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *