آخرین اخبار

خودرو شوتی ۴نفر را به کام مرگ کشاند (+تصاویر)

شاخ به شاخ شدن خودرو سمند و وانت بار در جاده ی «کلمه» به «خون» از توابع بخش بوشکان شهرستان دشتستان حادثه ای دلخراش را رقم زد.

اشتراک گذاری
۲۹ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 7372

شاخ به شاخ شدن خودرو سمند و وانت بار در جاده ی «کلمه» به «خون» از توابع بخش بوشکان شهرستان دشتستان حادثه ای دلخراش را رقم زد.

 به گزارش  ۱۹ آبان به نقل از رسانه‌ها، رئیس شورای شهر کلمه گفت: این حادثه که امروز سه شنبه رخ داد موجب آتش سوزی دو خودرو شد و هر ۴ سرنشین آنها در آتش سوختند و جزغاله شدند.
محسن رضایی افزود:خودرو سمند که بار قاچاق داشته و با سرعت زیادی در حال عبور از این جاده به سمت استان فارس بوده با وانت باری که از روستای شلدان به سمت کلمه در حرکت بوده شاخ به شاخ می شود که متاسفانه به دلیل شدت برخوردها دچار آتش‌سوزی شدید شده و هر ۴ سرنشین آنها (۲ نفر سرنشین سمند و دو نفر وانت) در آتش می‌سوزند.
وی با ابراز نارضایتی از حضور مرگبار خودروهای شوتی در جاده های این منطقه گفت: صبح امروز در خیابان های کلمه و در حالیکه سرویس مدارس مشغول جابجا کردن دانش آموزان بودند تعقیب و گریز پلیس و ماشین های شوتی در خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر کلمه صحنه ای خطرناک و مرگبار را برای شهروندان به خصوص کودکان دبستانی رقم زده بود.

وی با ابراز تاسف از این حادثه گفت: از تمام مسئولین استان عاجزانه خواهشمندیم به داد مردم منطقه برسند؛ جاده های ما ناامن شده اند. جان همشهریان ما به راحتی زیر چرخ های ماشین های شوتی می روند و فریادهای کمک اهالی منطقه به گوش کسی نمی رسد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *