آخرین اخبار

حراستی که تنها برای معلمان است

حراست، هنوز هم در آموزش و پرورش نامى مخوف است اما گویا تنها معلمان هستند که در این سازمان باید از خوف حراست آسته بروند و آسته بیایند.

اشتراک گذاری
۲۸ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 7336

در دوره دانشجویى پاى منبر یکى از وعاظ روایتى با این مضمون شنیده بودم که شخصى از امام على (علیه السلام) سؤال کرد اگر خدا روزى رسان است چرا روزى کسى را که شب با شکم گرسنه به خواب مى رود نمى رساند؟ امام در پاسخ آن شخص فرمود خدا روزى او را رسانده اما در جیب دیگرى است.
امروز رئیس کمسیون آموزش مجلس گفته ١١ هزار میلیارد تومان از وامهاى مشکوکى! که از صندوق_ذخیره_فرهنگیان داده شده براى ٢٠ نفر واریز شده. این یعنى معادل حق و حقوق بیش از یک میلیون معلم در جیب ٢٠ نفر است. پاسخ سؤالاتى از این قبیل را که چرا قشر معلم ضعیف است و چرا معلم لنگ معیشت است و چرا و چرا… تا حدود زیادى در اتفاقاتى مثل غارت صندوق ذخیره فرهنگیان میتوان یافت. اما این سؤال که جابجایى این مبالغ به حساب ٢٠ نفر چگونه از چشم تشکیلات نظارتى در سازمانى مثل آموزش و پرورش پنهان مى ماند همچنان معماست. حراست، هنوز هم در آموزش و پرورش نامى مخوف است اما گویا تنها معلمان هستند که در این سازمان باید از خوف حراست آسته بروند و آسته بیایند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *