آخرین اخبار

جلسات شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد؛ بدون رسانه ها و پشت درهای بسته

چرا مردم نباید از حضور مدیران استانی و جزئیات برگزاری جلسات در شهرستان چرام خبر دار شوند؟

اشتراک گذاری
۰۲ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 5729

هر حادثه وقتی در چار دیواریِ سکوت ،بی اعتنایی و غفلت قرار بگیرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگی دارد به اینکه مبلّغان و خبر رسانانی امین، صادق و با انگیزه داشته باشند.

با توجه به رسالت خبرنگاران در زمینه انعکاس خدمات رسانی و اقدامات صورت گرفته از طرف ادارات، نهادها و مجموعه خدمات دولت تدبیر و امید و همچنین نقش مهم اطلاع رسانی به موقع رویدادها و جلسات موثر در سطح شهرستان چرام،تاکنون همکاری شایسته ای از طرف برخی مدیران و روابط عمومی ادارات با خبرنگاران این شهرستان صورت نپذیرفته است.

با توجه به این مساله، این نکته به ذهن خبرنگاران شهرستان متبادر گردیده که اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات مجموعه ادارات دولتی در رسانه ها از اهمیت چندانی برای مدیران و روابط عمومی آن ها برخوردار نمی باشد.

دلیل عدم حضور خبرنگاران فضای مجازی در جلسات چیست؟حال چرا هیچ یک از خبرنگاران فضای مجازی شهرستان چرام نباید در جلسات همچون جلسه ی شورای اداری چرام حضور داشته باشند؟مگر نه اینکه مسئولین و مدیران برای رفع مشکلات مردم قدم برداشته اند، مگر نه اینکه در سخنان خود بارها گفته اند این مردم صاحبان این کشور هستند؟

چرا مردم نباید از حضور مدیران استانی  و جزئیات برگزاری جلسات در شهرستان چرام خبر دار شوند؟

مطالبه گری حق مردم است و این در کلام مقام معظم رهبری بارها و بارها آمده که مسئولین باید به مردم جواب بدهند و حق مردم است که رنج کشیده اند و شهید داده اند که بفهمند در کشور و شهرستان خود چه می گذرد.

یکی از انتظارات مقام معظم رهبری از جوانان ایجاد گفتمان مطالبه گری در فضای جامعه و دانشگاه است که در ابتدا با اصطلاح «امربه معروف و نهی از منکر» بیان کردند و در اواخر دهه ی ۷۰ واژه ی «مطالبه گری» را مطرح کردند.

پایگاه خبری تحلیلی شهرستان چرام خطاب به فرماندار این شهرستان می گوید:آقای فتاح پور از شما به عنوان فرماندار چرام انتظار داریم که بار دیگر همت خود را نشان داده و با حل و فصل این مشکل خبرنگارانی را که دارای تعهد،مورد رضایت مردم و همچنین مدیران بوده دوباره به فضای جلسات برگردانده و با تذکری به برخی از روابط عمومی های ادارات چرخ اطلاع رسانی را برای مردم بچرخانید؛بنابراین امیدواریم که هرچه سریع تر این مشکل حل و فصل شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *