آخرین اخبار

تساوی نفت و قشقایی در حضور تاجگردون

از هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از ساعت ۱۴:۱۵ دو تیم نفت و گاز گچساران و قشقایی شیراز در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند.   این دیدار در پایان ۹۰ دیقه گلی در بر نداشت تا نفتی های گچساران که در بازی رفت در شیراز موفق به کسب پیروزی […]

اشتراک گذاری
۲۳ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 6992

از هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از ساعت ۱۴:۱۵ دو تیم نفت و گاز گچساران و قشقایی شیراز در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند.

 

این دیدار در پایان ۹۰ دیقه گلی در بر نداشت تا نفتی های گچساران که در بازی رفت در شیراز موفق به کسب پیروزی مقابل قشقایی ها شده بودند به تساوی خانگی تن دهند.

داریوش یزدی که بعد از پایان بازی به شدت عصبانی بود در گفتگو با خبرنگار فانوس زاگرس گفت:رقیب اصلی تیم ما زمین چمن ورزشگاه خودمان است.

وی افزود:هیچ رقیبی و تیمی نمی تواند جلودار ما باشد به جزء همین زمین چمن ورزشگاه است

یزدی افزود:شاید برخی ها بگویند یزدی بهانه می آورد اما بارها و هفته ها قبل اعلام داشتم که این زمین مناسب ارایه یک فوتبال خوب از سوی بازیکنان ما نیست و هرکسی هم که فوتبال بازی کرده و آن را می فهمد اگر به گچساران بیاید قطعا خواهد گفت که این زمین مناسب نیست.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران گفت:ذره ای همت می خواهد تا این زمین به یک زمین مناسب تبدیل شود و من قول می دهم در صورت رفع این مشکل این تیم به لیگ یک صعود خواهد کرد و از همین الان زنگ هشدار را اعلام می کنم.

یزدی اظهار داشت:تیم ما نیاز دارد در یک زمین مسطح بازی کند و حتی در زمین مصنوعی بشارت نیز تیم ما پنجاه درصد با کیفیت تر از چمن شهدای نفت بازی می کند و هر کجا هم که رفتیم و زمین مناسب بود قوی ترین تیم ها را به زانو در آوردیم.

وی در پایان از مسئولان در خواست کرد:این زمین به شدت نامناسب بوده و خواهشمندم برای بهبود کیفیت چمن اقدامات لازم را انجام دهید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *