آخرین اخبار

سریال استخدام‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد؛این قسمت تعاون روستایی

هوشنگ جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی در اداره‌ک تعاون روستایی، شرکت‌ها و اتحادیه‌های زیر مجموعه خود افرادی را بدون یک روز سابقه کاری و آزمون بکار گرفته است.

اشتراک گذاری
۲۰ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 4862

مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد افرادی را در اداره‌کل تعاون روستایی بدون رعایت ضوابط و بدون توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «عدالت محوری، در جذب، استخدام و ارتقاء نیروها» بکار گرفته و استخدام کرده است.

بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، هوشنگ جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی در اداره‌ک تعاون روستایی، شرکت‌ها و اتحادیه‌های زیر مجموعه خود افرادی را بدون یک روز سابقه کاری و آزمون بکار گرفته است.

استخدام (م) در شرکت سر رود جنوبی، استخدام (د) یکی از بستگان در اتحادیه دهدشت، آقای «د» به عنوان آبدارچی در اداره تعاون روستایی چرام و استخدام خانم «ه» در اتحادیه روستایی استان از جمله بکارگیری‌های سلیقه‌ای این مدیرکل می‌باشذ.

همچنین آقایان «ر-گ» و «ف» به عنوان رئیس دفتر و روابط عمومی در این اداره‌کل استخدام شده‌اند.

بنا بر این گزارش، این در حالی است که بیش از ۷۰ درصد از شرکت‌ها و اتحادیه‌های وابسته به تعاون روستایی زیانده و کشاورزان و باغداران از بی‌توجهی مسئولان به خرید محصولات‌شان گلایه‌مند هستند.

کارکنان اداره‌کل تعاون روستایی از نحوه استخدام‌ها، زیاندهی اتحادیه‌ها، برخی رفتارهای غیر اسلامی و نارضایتی کشاورزان و باغداران اعلام نارضایتی می‌کنند.کبنا نیوز

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “سریال استخدام‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد؛این قسمت تعاون روستایی”

  1. بهار گفت:

    باسلام…. والا ما از بستگان درجه ی یک مهندس هوشنگ جهانبخش هستیم و با مدرک فوق لیسانس و بیکار تو خونه نشسته ایم. شایعه هست که از بستگان خود استخدام کرده وگرنه چطور ما اطلاعی نداریم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *