آخرین اخبار

روستایی در استان که ۵مدیرکل دارد و شهرستانی که حتی یک معاون ندارد

رئیس شورای های اسلامی کهگیلویه وبویراحمد خطاب به مسئولان استان گفت: در استان کهگیلویه وبویراحمد روستایی هست که پنج مدیرکل دارد ولی شهرستان لنده با این همه استعداد حتی یک مدیرکل و یا معاون مدیرکل ندارد و این نشان بی عدالتی درعدم استفاده از نیروهای نخبه است.

اشتراک گذاری
۰۷ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 3955

البرز محمد خانی رئیس جدید شورای های اسلامی شهرستان لنده و رئیس شورای های اسلامی استان در دیداربا امام جمعه شهرستان لنده ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت دهه آخر صفربه نقش ائمه جمعه در تحقق مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: همکاری و همراهی ائمه جمعه در پیگیری مشکلات و مطالبات به حق مردم شهرستان لنده و رفع بخش های از این مشکلات نتیجه همدلی و همزبانی شورای اسلامی با امام جمعه است.1058550

وی افزود: همراهی مسئولان شهرستانی و استانی و برخی خیرین به خصوص فرماندار سابق این شهرستان در تحقق برخی از وعده ها نیز موثر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: مسئولان استانی به خوبی می دانند که شهرستان لنده تنها شهرستان در استان است که یک متر راه اصلی ندارد و سال های سال است که در بن بست می باشد.

وی تاکیدکرد: در سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد پروژه اتصال راه تراب به لنده و لنده به تشان از مهمترین طرح های استان بود که متاسفانه به دلیل عدم اخذ مجوز ماده۲۱۵این امر تحقق نیافت و از دستور کار طرح های تصویبی سفر رئیس جمهور خارج شد.

 محمد خانی اظهارکرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان لنده از بن بست خارج کردن شهرستان لنده است که با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته مجوز ماده ۲۱۵جاده لنده به تشان خوزستان اخذ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده گفت: اشتغال از مهمترین ضروریات این شهرستان به دلیل بیکاری جوانان و سرگردان شدن آنان در استان های جنوبی و بنادر ایران است.

وی خاطرنشان کرد: باراه اندازی و استخراج معدن گچ،بوکسید و فسفات قیام می توانیم علاوه بر حل مشکل بیکاری زمینه اشتغال سایر جوانان در شهرستان های همجوار را نیز فراهم کنیم.

محمد خانی گفت: در بخش گردشگری نیز این شهرستان دارای ظرفیت ها و پتاسیل های بالایی است که نیازمند توجه بیشتری مسئولان استانی است.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد یادآورشد:علی رغم داشتن چهره های شاخص علمی و فرهنگی در شهرستان لنده، متاسفانه از هیچ یک از این سرمایه های انسانی در حوزه های مدیریت استان استفاده نمی شود و این در حالی است در سطوح ملی چهره های شناخته شده ای هستند.

وی تاکیدکرد: در استان کهگیلویه وبویراحمد روستای هست که پنج مدیرکل دارد ولی شهرستان لنده با این همه استعداد حتی یک مدیرکل و یا معاون مدیرکل ندارد و این نشان بی عدالتی درعدم استفاده از نیروهای نخبه است.

محمد خانی اظهارکرد: متاسفانه حق مردم این شهرستان آنگونه که شایسته بود داده نشد و هنوز هم شاهد وعده و وعیدهای هستم که با واقعیت فاصله دارند.

این عضو شورا گفت: در حوزه بهداشت و درمان، جاده، و سایر مسائل تلاش های زیادی صورت گرفت که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن آنان باشیم.

خبرلنده

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *