آخرین اخبار

یکی دیگر از فرماندارن استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

محمود مومن نسب که هم اکنون مدیرکل پدافند غیرعامل استان می باشد به جای دکتر پوزش فرماندارکنونی کهگیلویه خواهد آمد.

اشتراک گذاری
۱۲ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 4281

بعداز مدت ها از گمانه زنی های سیاسی و رصد اخبار فرمانداران کهگیلویه برای تغییر و تحولات بالاخره قطار تغییرات به ایستگاه فرمانداری کهگیلویه در میدان مرکزی دهدشت رسید.

Image result for ‫پوزش فرماندار کهگیلویه‬‎

با بارش باران در آخرین ماه پائیز هزار رنگ کهگیلویه ،محمود مومن نسب که از مدت ها پیش از گزینه های جدی فرمانداری چرام و کهگیلویه بود بالاخره با چتر تغییرات در باران به دهدشت رسید و کلید فرمانداری کهگیلویه در انتظار وی می باشد.

 به نقل از منابع آگاه و بر اساس تحقیقات میدانی خبرنگار ما، محمود مومن نسب که هم اکنون مدیرکل پدافند غیرعامل استان می باشد به جای دکتر پوزش فرماندارکنونی کهگیلویه خواهد آمد.

 مومن نسب پیش از این و در پاسخ به خبر فرمانداری کهگیلویه و قبول این مسئولیت گفته بود :در پذیرش مسئولیت معتقد به اقتدار و عزت کاری  و کار کارشناسی هستم .

دکتر پوزش که از فرمانداران متین ، اخلاق مدار و محجوب و البته در حوزه تخصصی بودجه باسواد می باشد احتمالا به یکی از حوزه های اقتصادی و بودجه ای در مرکز استان خواهد رفت.

خبرهای دیگر حاکی از آن است که قطار تغییرات به فرمانداری بهمئی هم خواهد رسید و به زودی فرماندار جدید این شهرستان معرفی می شود.

صبح خرد…

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ پاسخ به “یکی دیگر از فرماندارن استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد”

  1. ناشناس گفت:

    سلام این قطار کی مرسه

  2. ناشناش گفت:

    .. فرد نالایقی بود درسمت فرمانداری.دوشاخ کلونه ویک واز نیکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *