آخرین اخبار

کسب یک رتبه آخر دیگر برای استان کهگیلویه وبویراحمد

کهگیلویه وبویراحمد جزو استانهای آخر کشور در اعطای تسهیلات رونق به واحد های تولیدی است.

اشتراک گذاری
۰۹ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 4093
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در پانزدهمین کهگیلویه وبویراحمد جزء استانهای آخر کشور در اعطای تسهیلات رونق به واحد های تولیدیجلسه اعضای ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی استان گفت: کهگیلویه وبویراحمد از نظر تعداد پرداختی تسهیلات،رتبه ۲۹ و از نظر مبلغ پرداختی تسهیلات،رتبه ۲۶ کشور را دارد.
داریوش دیودیده با اشاره به اینکه ۲۴۴ واحد تولیدی برای گرفتن تسهیلات به بانکها معرفی شده اند افزود: ازاین تعداد به فقط ۳۵ واحد تولیدی تسهیلات به ارزش بیش از ۴۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی گفت: از مجموع طرح های معرفی شده به بانکها،پرونده ۱۳۱ واحد تولیدی هم در دست بررسی است.
محمدی مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: این بانک با اعطای ۳۱۳ میلیارد ریال به واحد های تولیدی ، رتبه نخست اعطای تسهیلات در بین بانکهای استان را دارد.
فرماندار بویراحمد نیز دراین جلسه با انتقاد از عملکرد بانکها در اعطای تسهیلات نوسازی مسکن روستایی در این شهرستان گفت : از ۴۰۰ مسکن معرفی شده به بانکها در شهرستان بویراحمد،فقط ۳۰ مسکن تسهیلات نوسازی دریافت کرده اند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “کسب یک رتبه آخر دیگر برای استان کهگیلویه وبویراحمد”

  1. بویراحمد رو به زوال گفت:

    متاسفانه جناب دیودیده خودش با کسی که طرح داره یا در صدد ثبت معدن هست، همکاری که نمیکنه هیچ، سنگ جلوی پای طرف میذاره. پس باید رتبه اخر رو داشته باشیم
    ازطرفی مدیر باید خودش خصوصیات خاصی داشته باشه ولی اکثر مدیران ما ۱ درصد خصوصیات لازم رو ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *