آخرین اخبار

مراسم قرائت دعای ازبعید پیامبر در گچساران برگزار می شود

همزمان با سالروز رحلت جانگذار پیامبر صلح و مهربانی حضرت رسول اکرم (ص) زیارت پیامبر اعظم با عنوان زیارت ازبعید روز دو شنبه ۸ آذرماه مصادف با ۲۸ صفر در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان گچساران قرائت می شود. رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران در جلسه هماهنگی که به همین مناسبت برگزار شد اظهار […]

اشتراک گذاری
۰۳ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 3691

همزمان با سالروز رحلت جانگذار پیامبر صلح و مهربانی حضرت رسول اکرم (ص) زیارت پیامبر اعظم با عنوان زیارت ازبعید روز دو شنبه ۸ آذرماه مصادف با ۲۸ صفر در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان گچساران قرائت می شود.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران در جلسه هماهنگی که به همین مناسبت برگزار شد اظهار داشت : وظیفه همه است که در راستای تکریم مفاهیم دینی گام برداریم .
امیر حسین نوروزی اظهار داشت: دعای ازبعید یکی از دعاهای سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) است و از معنا و مفهوم بسیار غنی برخوردار است .
نوروزی تصریح کرد: پس از برگزاری دعای ازبعید و در روز شهادت امام رضا (ع) کاروان ۱۰۰۰ نفری به مناسبت شهادت آن حضرت که برادر حضرت بی بی حکیمه (س) می باشد به سمت حرم بانو بی بی حکیمه اعزام می گردد.
وی افزود: بیست و هشتم صفر سالروز رحلت جانگذار پیامبر اعظم (ص) است که با برنامه های مختلفی از طرف کانون های فرهنگی وهنری مساجد و دیگر هیئت های مذهبی در سطح شهرستان گچساران برگزار می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *