آخرین اخبار

طولانی ترین یلدا در انتظار تراکتورسازان

بازی بزرگ دو تیم نفت گچساران و تراکتورسازی ۳۰آذر ماه به میزبانی ورزشگاه شهدای نفت برگزار می شود

اشتراک گذاری
۲۳ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 5093

زمان به سرعت برای پذیرایی تیم فوتبال نفت گچساران از تراکتورسازی تبریز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور سپری می‌شود.

تنها چند روز بیشتر به برگزاری این دیدار حساس وقت باقی نمانده است و طبق شنیده‌ها حتی ناظران فدراسیون فوتبال هم از وضعیت ورزشگاه اختصاصی نفت گچساران همان جایی که باید هر دو تیم با هم مصاف دهند بازدید کرده‌اند.

تیم فوتبال تراکتورسازی این روزها در بهترین وضعیت به سر می‌برد و بعد از برد روحیه بخشی که مقابل استقلال تهران داشته‌اند هم بازیکنان و هم مربی این تیم در عالی‌ترین سطح روحی قرار دارند.

تیم تراکتور اکنون در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر کشور پشت سر پرسپولیس تنها با اختلاف دو امتیاز قرار دارد و به دنبال کوچکترین خطایی از سوی سرخپوشان پایتخت است تا جای آن‌ها را در صدر جدول اشغال کنند.

از طرف دیگر تیم فوتبال نفت گچساران هم در جام حذفی غول‌کشی کرده‌اند و توانسته‌اند در اهواز و در طول مدت کمتر از یک ماه تیم‌های مطرح خوزستانی را از جام حذفی کنار بزنند.

تیم نفت در روز گذشته نیز بدون هیچ گونه دردسری و به دلیل حاضر نشدن تیم شهر یاران مقابل نفت در لیگ دسته دوم فوتبال کشور سه امتیاز را به خود اختصاص داد تا با فراغ بال و بدون خستگی بازی‌های آینده خود را ادامه دهد.

اما نکته مهم در مورد هواداران پرشور گچسارانی است که در روز بازی با تراکتور به صورت واحد و یک صدا با همه هواداران هم استانی به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهد رفت و اگر هواداران همانند گذشته از خود همت به خرج دهند حذف قرمز پوشان تبریزی در گچساران کار چندان سخت و بعیدی به نظر نمی‌رسد.فارس

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *