آخرین اخبار

سوالات صریح دانشجویان از هدایت خواه در دانشگاه آزاد یاسوج

نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور ستار هدایت خواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو با موضوع جنبش دانشجویی و استکبار ستیزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

اشتراک گذاری
۱۶ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 4655

ستار هدایت خواه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به مناسبت ۱۶ آذزر روز دانشجو با موضوع جنبش دانشجویی و استکبار ستیزی به سخنرانی پرداخت و به سوالات دانشجویان نیز پاسخ گفت.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

یکی از دانشجویان با بیان اینکه افرادی که از امام و رهبری دفاع می کنند، امروزه با بستن قرار داد های ننگین، لبخند به آمریکا می زنند.نظر شما در رابطه با این افراد چیست؟ 

ستار هدایت خواه با بیان اینکه تحریف سخنان امام خمینی(ره) مدت زیادی است که انجام شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته در سالگرد امام (ره) تحریف سخنان وی را عنوان کردند که جریان هایی به اسم او در حال دست دوستی به دشمن و استکبار هستند که باید روشنگری در این مورد انجام شود.

*دهراب پور یکی دیگر از دانشجویان با بیان اینکه پس از برجام  و نقض آنها هنوز تعدادی هستند که از آن حمایت می کنند شما انتخابات پیش رو را چگونه می بینید.؟

هدایت خواه با بیان اینکه ما می خواهیم که یک انتخابات پرشور برگزار شود، گفت: همه مابه دنبال رئیس جمهوری هستیم که به جای شعار دادن عمل کند.

*یکی دیگر از دانشجویان با بیان اینکه ما بعد از برجام  تغییری در تمامی سطوح مشاهده نکردیم و امروز نیز با تمدید تحریم ها و نقض برجام هنوز آقایان از آن حمایت می کنند. نظر شما در این مورد چیست؟

هدایت خواه در پاسخ گفت: دلیل روشن است، این جریان همه همو غم خودشان را در این چهار سال بر روی برجام گذاشتند و حتی در حوزه روابط خارجی، مسائل داخلی و معیشتی و اقتصادی مردم  بد عمل کردند و الان نیز با تمدید تحریم ها به دنبال آن هستند که خودشان را به نوعی از این معرکه بیرون بکشند.

وی با بیان اینکه بعد از برجام تعدادی ساده لوح نیز با ورود به خیابان ها شادی کردند، ادامه داد: متاسفانه این افراد با مشاهده کاهش ۵۰۰ تومانی دلار فریب زیادی در این مورد خوردند.

نماینده پیشین شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که خداوند در قرآن گفته است که باید افراد گمراه را آگاه کنیم ما نیز در این برهه از زمان باید با بصیریت سیاسی و آگاهی بخشی آنها را در راه مستقیم هدایت کنیم.

وی اختلاف اصولگرایان با اصلاح طلبان را بر چهار موضوع مهم عنوان کرد و گفت: اصول گرایان بر این اعتقاد دارند که اسلام بسیار کارآمد و در تمامی عرصه ها تاثیر گزار است اما اصلاح طلبان بر این باورند که اسلام بسیار محدود است و باید از خارج کمک بگیریم.

هدایت خواه اختلاف دوم اصولگرایان با اصلاح طلبان را بر کمک به همه مظلومان مسلمان عالم عنوان کرد و گفت: اصلاح طلبان شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می دهند.

وی اختلاف سوم اصول گرایان با اصلاح طلبان را بر روحیه استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: اصلاح طلبان بر این باورند که آمریکا استکبار ستیز نیست.

نماینده سابق شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اختلاف چهارم اصول گرایان با اصلاح طلبان را بر مسئله ولایت مطلقه فقیه عنوان و یادآور شد: اصلاح طلبان بر این عقیده هستند که ولایت مطلقه فقیه وجود ندارد بلکه ولایت فقیه است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *