آخرین اخبار

ساخت هتل ۷طبقه در سی سخت

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هتل ۴ ستاره با ۷طبقه شهر سی‌سخت احداث می‌شود.

اشتراک گذاری
۲۱ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 4950

به نقل از فارس، محمود باقری ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری از احداث هتل ۴ ستاره در شهرستان دنا و در مرکز آن شهر سی‌سخت خبر داد و گفت: در شهر سی‌سخت هتل ۴ ستاره وجود ندارد که در مساحت ۶ هزار مترمربع هتل احداث می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این هتل در ۷ طبقه و ۴۰ اتاق یکی از پروژه‌های گردشگری استان است که برای تخصیص اعتبار به صندوق توسعه ملی معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در سال ۹۰ کلنگ‌زنی شده، افزود: اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه ۱۱ میلیارد تومان است که از محل صندوق توسعه ملی تامین می‌شود.

باقری با اشاره به اشتغال‌زایی ۴۰ نفر با احداث هتل ۴ ستاره گفت: سی‌سخت شهر گردشگرپذیری است و احداث این هتل به رونق گردشگری شهر کمک می‌کند.

این مسوول با اشاره به افتتاح سوئیت در شهر سی‌سخت بیان کرد: سوئیت سیمرغ در سال ۹۲ در ۱۲ سوئیت اقامتی در ۸۰ متر مربع مورد افتتاح شد.

به گزارش فارس، بازدید از واحد بوم‌گردی دیگر مکان مورد بازدید بود که این واحدها با معماری قدیمی ساماندهی می‌شوند.

محمود باقری با اشاره به اینکه ۴۷ واحد بوم‌گردی به سازمان میراث فرهنگی معرفی شده گفت: به هر واحد بوم‌گردی از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این واحد بوم‌گردی نخستین واحد افتتاحی استان است، افزوذ: تا پایان سال به ۵ واحد بوم‌گردی تسهیلات لازم پرداخت می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *