آخرین اخبار

روایت سخنگوی امنیت ملی مجلس از فرار مسئولان دانشگاه فرهنگیان یاسوج

دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده شهرستان های قرچک, ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی تهران گفت: صحبت های مختلفی از سوی رئیس جمهور در مناظره ها و گفت گوها شنیده شده است که از جمله آنها می توان به انقلابی های نفهم, بی سواد, این افراد باید […]

اشتراک گذاری
۱۷ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 4703
دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده شهرستان های قرچک, ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی تهران گفت: صحبت های مختلفی از سوی رئیس جمهور در مناظره ها و گفت گوها شنیده شده است که از جمله آنها می توان به انقلابی های نفهم, بی سواد, این افراد باید به جهنم بروند و دیگر موارد نام برد.
وی ضمن اشاره به سفر روز گذشته خود به یاسوج گفت: پیش بینی می کردیم که سخنرانی را به بهانه های مختلف لغو کنند به همین دلیل به مسئولین اجرای نشست اعلام کردیم که تمام مجوزها را دریافت کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از شورای تامین یاسوج, معاون سیاسی استاندار, رئیس دانشگاه یاسوج نیز موافقت ها گرفته شده و تاییدیه اجرای نشست را امضا کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: ساعت ۱۴ روز گذشته و در حالی که قرار بود ساعت ۱۹ این نشست برگزار شود, اعلام شد که سخنرانی لغو شده و نقوی حسینی اجازه ندارد که داخل دانشگاه فرهنگیان یاسوج حضور پیدا کند و به همین منظور نیز درب دانشگاه و سالن جلسه که از قبل پیش بینی شده را بستند.
نقوی ضمن بیان اینکه آقایی از تهران تماس گرفت و اعلام کرد که نقوی نباید در دانشگاه فرهنگیان حضور پیدا کند بیان کرد: از ما ایراد می گیرند و اعلام می کنند چرا نقوی در صحن مجلس به وزیر به آن شکل سخنرانی کرده است.
نماینده شهرستان های قرچک, ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار بود در آن سالن حدود ۴۰۰ دانشجو حضور پیدا کنند ولی این سخنرانی لغو شد و این مطلب در کل شهرستان پیچید.
وی ادامه داد: نشستی که در دانشگاه فرهنگیان یاسوج لغو شده بود در سالن دیگری برگزار شد و بالغ بر ۲۰۰۰ نفر در آن نشست حضور پیدا کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئولین لغو سخنرانی در دانشگاه فرهنگیان یاسوج برای عذرخواهی می خواستند وارد سالن ۲۰۰۰ نفری شوند ولی با شعارهای بسیار زیاد مردم روبرو شده و از ترسشان فرار کرند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *