آخرین اخبار

قضاوت داور گچسارانی در دیدار استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان مشهد توسط داور هم استانی خبر داد.

اشتراک گذاری
۰۲ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 3554

سید پرویز موسوی با اشاره به موفقیت‌های داوران هم استانی در سال‌های اخیر اظهار کرد: داوری فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد اکنون در سطح کشور شناخته شده است.راهی داور

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوران هم استانی در بیشتر لیگ‌های فوتبال کشور در حال قضاوت هستند و امسال نیز به مانند هر سال نمایندگانی شایسته در لیگ برتر فوتبال کشور داریم.

این مسوول به برخی از فاکتورها و مشخصات خوب داوران هم استانی اشاره کرد و گفت: قبل از هر چیز داوران استان ما داورانی بی‌حاشیه و اهل تلاش و دانشى‌اندوزی هستند.

موسوی گفت: داوران هم استانی از نظر دانش داوری فوتبال در سطح بالایی هستند و توانسته‌اند خود را به عرصه داوری کشور بقبولانند.

وی از بروز کمترین اشتباهات توسط داوران هم استانی در دیدارهای مختلف در لیگ‌های فوتبال کشور سخن به میان آورد و گفت: داوران ما از نظر فیزیک بدنی نیز وضعیت بسیار خوبی دارند و می‌توانند سخت‌ترین و مشکل‌ترین دیدارها را به راحتی قضاوت کنند.

 

 

جوانی یکی دیگر از فاکتورهای خوب داوران فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که موسوی به آن اشاره کرد و گفت: همه فاکتورهایی که یک داور خوب باید داشته باشد در وجود داوران هم استانی نهفته است و به خوبی از عهده وظایف خود تاکنون در عرصه داوری فوتبال کشور برآمده‌اند.

وی به حضور داوران هم استانی در لیگ برتر فوتبال این فصل کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون در فصل جاری قضاوت دیدارهای حساسی بر عهده داوران استان ما گذاشته شده که الحق و الانصاف از عهده قضاوت‌ها به خوبی برآمده‌اند.

این مسؤول از قضاوت محمد راهی داور هم استانی در بازی تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و استقلال خوزستان در این هفته از لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد و گفت: این بازی روز پنج‌شنبه ۴ آذرماه امسال در ورزشگاه غدیر اهواز از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه خواهد بود.

موسوی تصریح کرد: در لیگ‌های دیگر از جمله در لیگ آزادگان و همچنین لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز نمایندگان شایسته‌ای از استان ما حضور دارند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *