آخرین اخبار

جدال نفت و برق برای صدر جدول

دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و برق جدید شیراز برای تصاحب صدرنشینی در هفته دوازدهم لیگ دو در گچساران به مصاف هم خواهند رفت.

اشتراک گذاری
۰۴ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 3716

دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و برق جدید شیراز برای تصاحب صدرنشینی در هفته دوازدهم لیگ دو در گچساران به مصاف هم خواهند رفت.

football-naft-o-gaz-gachsaran-1

به گزارش سایت استان کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر، گروه استان‌ها، امین دهقانی: این دیدار که از ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه شهدای نفت گچساران انجام خواهد شد، رقابت دو تیم بالای جدول و مدعی گروه اول خواهد بود.

این دو تیم در حالی به مصاف هم دیگر می‌روند که در هفته گذشته در جام حذفی و در مقابل حریفان لیگ برتری خود بازی کردند و با اطلاع از نتایج سایر دیدارهای هفته دهم این فرصت را دارند که با پیروزی در این بازی به صدر جدول گروه دست یابند.

تیم نفت و گاز گچساران با حذف تیم قدرتمند فولاد خوزستان در جام حذفی شگفتی بزرگی رقم زد و به‌عنوان تنها تیم غیر لیگ برتری به جمع هشت تیم برتر و پایانی راه یافت تا ضمن سر زبان انداختن نام خود در محافل ورزشی برای تیم‌های گروه اول خط و نشانی کشیده باشد.

football-naft-o-gaz-gachsaran-2

نفتی‌های گچساران نشان دادند که با بهره‌گیری از تفکرات تاکتیکی به روز و حساب شده داریوش یزدی توانایی شکست تیم‌های بزرگ و پر افتخار لیگ برتری را دارا هستند و با وجود بازی در لیگ دو سطح بازی گروهی این تیم به‌مراتب بالاتر از لیگ دو و جایگاه فعلی این تیم است.

تیم نفت و گاز گچساران بخش اعظمی از موفقیت کنونی خود را مدیون مربی خوش‌فکر و ریزبین و باشهامت خود است. عملکرد داریوش یزدی به چندین دلیل قابل‌ستایش است زیرا در این بازی حساس همچون چند بازی قبلی از آرمان فرهمندیان دروازه‌بان جوان و بومی خود استفاده کرد و هراسی از اینکه این دروازه‌بان جوان به دلیل حساسیت بالای این بازی نتواند عملکرد همیشگی خود را نشان دهد نداشت و با اعتماد به دروازه‌بان جویای نام خود آینده‌ای درخشان برای آرمان فرهمندیان رقم زد.

داریوش یزدی نشان داد که صحبت‌های او مبنی بر ارائه فوتبال زیبا و موردپسند از سوی تیم نفت گچساران در ورزشگاهی که از زمین چمن مطلوب و همواری برخوردار است، بیراهه نبوده و تیم تحت هدایت این مربی توانست در شرایطی که حریفان از امتیاز میزبانی سود می‌بردند در زمین چمن هموار و یکدست غدیر اهواز رقبای بزرگ خود را از گردونه جام حذفی کنار بزند.

پیروزی طلایی پوشان نفت گچساران در مقابل تیم اول شهر اهواز ضمن اثبات شایستگی‌های این تیم نشان داد که حذف قهرمان فصل گذشته لیگ برتر توسط شاگردان پرتلاش یزدی در مرحله قبل اتفاقی نبوده و نفتی‌های گچساران همچنان می‌خواهند به شگفتی سازی و ادامه ماجراجویی خود در رقابت‌های حذفی ادامه دهند.

اما تقابل اندیشه‌های داریوش یزدی و وحید رضایی در بازی فردا در گچساران را می‌توان تقابل تفکرات تهاجمی در مقابل تفکرات تدافعی عنوان کرد.

نفتی‌های گچساران با زدن ۱۹ گل و دریافت ۴ گل و با تفاضل گل مثبت ۱۵ از این حیث بی‌رقیب هستند و در سوی مقابل تیم برق جدید شیراز با زدن ۸ گل و تنها دریافت ۱ گل بهترین خط دفاع لیگ دو را در اختیار دارد.

شاگردان یزدی از ۵ بازی که تاکنون در نیم‌فصل اول در خانه پذیرای حریفان خود بودند با زدن ۱۲ گل و بدون گل خورده تیم برتر و پیروز بازی‌ها بودند و بدون شک شاگردان وحید رضایی که در امر گلزنی آنچنان موفق ظاهر نشده‌اند کار سختی در پیش خواهند داشت.

football-naft-o-gaz-gachsaran-3

نقطه قوت و قابل‌اتکای این تیم دفاع مستحکم بشمار می‌رود که می‌توانند با تکیه‌بر این توانایی حریف سرسختی برای تیم نفت و گاز گچساران باشند.

سرمربی نفت و گاز گچساران در خصوص بازی تیمش برابر برق نوین شیراز اظهار داشت: برق نوین یکی از تیم‌های خوب و قابل‌احترام گروه یک است و جدول مسابقات هم حرف بنده را تائید می‌کند.

داریوش یزدی گفت: بازیکنان در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارند، با تمرینات خوب و منظمی که بعد از دیدار با فولاد خوزستان انجام داده‌ایم آمادگی خوبی برای این مسابقه داریم و امیدواریم بازی زیبا و تماشاگرپسندی انجام دهیم.

وی ادامه داد: نقاط قوت و ضعف تیم برق را شناسایی کرده‌ایم و امیدواریم با راه‌کارهایی که در نظر داریم بتوانیم در جریان بازی بر این تیم غلبه کنیم.

football-naft-o-gaz-gachsaran-4

سرمربی سابق استقلال اهواز ادامه داد: از هواداران پرشور گچسارانی انتظار داریم که مثل همیشه نفت و گاز را تنها نگذارند و تیم محبوبشان را تا پایان فصل حمایت کنند.

وی اظهار داشت: با تلاش‌های دلسوزانه کادر پزشکی تیم، بازیکنان در وضعیت جسمی خوبی قرار دارند و خداراشکر به‌غیراز دو نفر کلیه بازیکنان را در اختیار داریم.

یزدی در پایان تصریح کرد: تنها نگرانی ما زمین چمن استادیوم شهدای نفت گچساران است و امیدواریم مسئولان شرکت نفت و مدیران باشگاه فکری برای این چمن کنند و حالا هم که به فصل بارندگی نزدیک شده‌ایم باید توجه ویژه‌ای به این موضوع کنند و این مُهم مستلزم یک بسیج همگانی است. مطمئن باشید اگر کیفیت زمین بهتر شود تیم ما روی زمین بازی‌های باکیفیت‌تری از خود ارائه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در شرایطی که دو تیم نفت گچساران و برق جدید شیراز درگیر رقابت‌های جام حذفی بودند تیم فولاد نوین اهواز با کسب چند پیروزی پیاپی خود را بدون هیاهو به صدر جدول این گروه رساند تا رقابت در بالای جدول داغ‌تر از قبل شود.

تیم نفت و گاز گچساران با پیروزی در این بازی با وجود انجام یک بازی کمتر با کسب ۲۱ امتیاز و بالاتر از همه مدعیان این گروه می‌تواند در پایان هفته دوازدهم به صدر جدول صعود کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *