آخرین اخبار

توجیه استاندار در ارتباط با استخدامهای فله ای

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: :تحلیل‌ها در مورد نحوه به‌کارگیری نیروی انسانی‌ دستگاه‌های اجرایی به دور از انصاف است

اشتراک گذاری
۲۶ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 5293

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برخی تحلیل‌ها در مورد نحوه به‌کارگیری نیروی انسانی‌ دستگاه‌های اجرایی به دور از انصاف است.

سید موسی خادمی در نشست شورای اداری گچساران با اشاره به مشکلات به جا مانده از دولت گذشته و خدمات دولت یازدهم در امور عمرانی، شفاف سازی امور و کارهای زیربنایی افزود: برخی تحلیل‌ها در مورد نحوه به‌کارگیری نیروی انسانی‌ دستگاه‌های اجرایی به دور از انصاف است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات دولت تدبیر و امید از سوی رسانه‌های ارتباط جمعی با رویکرد منصفانه‌تری ارزیابی شود.

وی بیان کرد: در سه سال گذشته ۴۲ مورد استخدامی در این استان صورت گرفته که از این تعداد ۳۲ مورد آن با انجام مراحل قانونی و آزمون بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این در حالی است که در دولت‌های گذشته هر مدیرکلی پنج درصد سهمیه اشتغال در استان را داشت.

خادمی اضافه کرد: انتظار می‌رود رسانه‌های ارتباط جمعی افزون بر نقدهای منصفانه و خارج از دیدگاه‌های سیاسی و جناحی خدمات مطلوب دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف را هم برای تنویر افکار عمومی تشریح کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات دولت تدبیر و امید از سوی رسانه‌های ارتباط جمعی با رویکرد منصفانه‌تری ارزیابی شود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید وارث بدهی‌های زیادی از دولت‌های قبل بوده افزود: دولت یازدهم برای خدمت رسانی همه جانبه به مردم تاکنون از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

خادمی ادامه داد: در زمینه اقتصادی، اقداماتی مهمی در دولت یازدهم انجام شده که جامعه علمی کشور آنها را قبول دارد.

وی گفت: با همدلی و کار سیستمی می‌توان مشکلات را به شکل بهتری برطرف کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شفاف سازی از جمله ارکان حکومتداری است و با توجه به این که در کهگیلویه و بویراحمد این شفافیت رعایت می شود امکان بروز فساد گسترده وجود ندارد.

خادمی گفت: تغییر و تحول در سیستم مدیریتی سبب بروز استعدادها و توانایی‌های فردی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به‌زودی برای توسعه و راههای ارتباطی گچساران به مناقصه خواهد رفت.

فرماندار گچساران نیز در این برنامه گفت: مالکان سه هزار و ۲۴۵ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان برای تخریب تشکیل پرونده دادند که از این تعداد ۷۶۰ پرونده برای صدور مجوز به شهرداری دوگنبدان ارسال شد.

عبدالرحیم رحیمی افزود: مجوز ساخت و نوسازی برای ۵۵۲ واحد مسکونی واقع در بافت فرسوده شهر دوگنبدان تاکنون صادر شده است.

وی گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

فرماندار ادامه داد: برای بازسازی هریک از واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت و ۶۰ میلیون ریال اعتبار بلاعوض پرداخت خواهد شد.

رحیمی تصریح کرد: این تسهیلات با کارمزد پنج درصد و دوره بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت می‌شود.

در پایان این آیین از زحمات امین محمدی، مدیر عامل پیشین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قدردانی و هوشنگ صیدالی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد.

گفتنی است شورای اداری شهرستان گچساران با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، استاندار ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، اعضای شورای تامین، مدیران  و روسای ادارات و نهادهای دولتی در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “توجیه استاندار در ارتباط با استخدامهای فله ای”

  1. ناامید گفت:

    این هم پایانی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *