آخرین اخبار

تغییر نام استان بیشتر به سمت قوم گرایی رفته است

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر اینکه این مطرح شدن تغییر نام استان باعث دوگانگی و صدمات شدید قوم گرایی در جامعه خواهد شد، بیان کرد: بیخ گوش مطرح شدن این مسأله، قوم گرایی و واگرایی در استان وجود دارد و نباید این موضوع منجر به واگرایی در جامعه شود.

اشتراک گذاری
۰۳ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 3637

شهرام مهدوی مطلق پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص تغییر نام استان و پیچیده شدن این مبحث در رسانه های استان گفت: طرح تغییر نام استان در یکجامعه نخبگانی انجام نشده و تنها در یک شواری عمومی عنوان شده است.1051157

در این برهه به قوم گرایی دامن زد ایم

وی با بیان اینکه نظرات موافقات و مخالفات تغییر نام استان نظرات سطحی و غیر کارشناسی بوده و نظر کارشناسی شده جامعه علمی و نخبگانی استان چندان مطرح نیست،بیان کرد:مطرح شدن این موضوع در برهه کنونی عامل دامن زدن به قوم گرایی و و اگرایی است.

 مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر اینکه این مطرح شدن تغییر نام استان باعث دوگانگی و صدمات شدید قوم گرایی در جامعه خواهد شد، بیان کرد: بیخ گوش مطرح شدن این مسأله، قوم گرایی و واگرایی  در استان وجود دارد و نباید این موضوع منجر به واگرایی در جامعه شود.

نباید چنین موضوعی را پیجیده کرد

مهدوی با تأکید بر این موضوع که هیچ گونه نظری در مورد این بحث نخواهیم داشت،تصریح کرد: البته موضوع تغییر نام استان را در حدی نمی بینیم که بخواهیم اعلام موضع کرده و خودمان را درگیرش بکنیم و این مسأله اساسی و حیاتی نیست که به آن ورود پیدا کنیم.

با این کارها نام استان را بدنام می کنیم

وی به خطرات ناشی از دامنه دار شدن این مبحث در جامعه اشاره کرد و افزود: با این روند پیش آمده، نام استان دارد بد نام می شود و باید مراقب این موضوع باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد به لزوم مطرح شدن موضوعاتی از این دست در جامعه نخبگانی اشاره کرد و گفت: دلایل مخالفین و موافقین دلایل محکمه پسند و علمی نیست و باید این موضعات در مجامع نخبگانی مورد بررسی قرار گیرد و نیازی به این همه سر و صدا نیست.

دانا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *