آخرین اخبار

فیلم/تخریب سازه های غیر مجاز در باغ های یاسوج

مالکان این اراضی ۴ هزار و ۴۱۰ متر مربع از اراضی زراعی و باغی خود را در تنگ مهریان و سروک شهر یاسوج بدون مجوز کمیسیون تغییر کاربری اراضی استان تغییر کاربری داده و دور اراضی خود را دیوار کشیدند که این کار تخلف و مصداق بارز تغییر کاربری است. بنا به این گزارش از […]

اشتراک گذاری
۰۹ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 4089

مالکان این اراضی ۴ هزار و ۴۱۰ متر مربع از اراضی زراعی و باغی خود را در تنگ مهریان و سروک شهر یاسوج بدون مجوز کمیسیون تغییر کاربری اراضی استان تغییر کاربری داده و دور اراضی خود را دیوار کشیدند که این کار تخلف و مصداق بارز تغییر کاربری است.
بنا به این گزارش از مجموع مساحت اراضی زراعی و باغی ت55555555555غییر داده شده ۴ هزار و ۱۴۰ متر مربع در تنگ مهریان و بقیه در منطقه سروک یاسوج تغییر کاربری داده شده است.
کارشناس سامانه ۱۳۱ مدیریت امور اراضی استان گفت:برای شخصی که برای تغیر کاربری ۴ هزار و ۱۴۰ متر از اراضی تنگ مهریان اقدام کرده بود، علاوه بر تخریب دیوار اطراف این اراضی به پرداخت مبلغ ۱۹۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
مهران عوض پور افزود: مالک دیگر در منطقه سروک به علت اظهار ندامت تنها محکوم به تخریب دیوار اطراف اراضی شد.
وی هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی را بدون مجوز این کمیسیون و مدیریت امور اراضی ممنوع دانست و گفت: به منظور حفظ کاربری اراضی سامانه ۱۳۱ راه اندازی شده و آماده دریافت گزارشات مردمی در این زمینه هستیم.
وی افزود:در تنگ مهریان ۴۰ و در منطقه سروک یاسوج ۱۶۰ فقره پرونده مبنی بر تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغبانی در حال رسیدگی قضایی است.
مهران عوض پور گفت:همچنین در استان ۴۰۰ فقره پرونده درخصوص تغییر کاربری غیرمجاز در محاکم قضایی در حال رسیدگی است.

وی افزود: به محض صدور رای لازم تمامی تغییر کاربری های غیرمجاز در استان تخریب می شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “فیلم/تخریب سازه های غیر مجاز در باغ های یاسوج”

  1. بویراحمد رو به زوال گفت:

    مالک اصلی پارتی داشته و خودش از مدیران شهرداری بوده. حالا برخورد قاطع با بدون پارتی هاش دارن وگرنه اگر قانون برای همه اجرا بشه خوبه اما نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *