آخرین اخبار

ایزدپور خداقوت؛رفت!!

دوره حضور ایزدپور در ورزش استان یکی از چالش برانگیزترین دوره ها برای یک اداره کل و برای ورزش استان بود.به گونه ای که که در ماههای پایانی اجازه ورود به جلسات استانی را هم نداشت.حاکمیت چند ساله ایزپور بر مسند ورزش استان با حواشی ریز ودرشتی همراه شد که به چند نمونه از آن گریزی میزنیم

اشتراک گذاری
۲۴ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 5162

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه، ۲۴ آذرماه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش، رحمانی مدیرکل امور استان‌ها، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از ورزشکاران در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش برگزار شد.

ایزدپور مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از تمامی کسانی که او را در راه مدیریت این بخش همراهی کردند، تشکر کرد و افزود: با انرژی مثبت به این استان آمده ام و با انرژی مثبت نیز می روم.

در این مراسم “محمد تقی علوی” به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات جهانبخش ایزدپور، مدیرکل سابق تقدیر شد.

دوره حضور ایزدپور در ورزش استان یکی از چالش برانگیزترین دوره ها برای یک اداره کل و برای ورزش استان بود.به گونه ای که که  در ماههای پایانی اجازه ورود به جلسات استانی را هم نداشت.حاکمیت چند ساله ایزپور بر مسند ورزش استان با حواشی ریز ودرشتی همراه شد که به چند نمونه از آن گریزی میزنیم.

ایزدپور خداقوت – ایزدپور متشکریم – ایزدپور خسته نباشی

موضوع این بود که سال گذشته ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با سر و صدای زیادی و با حضور وزیر ورزش وقت و البته بنرهای خاطره انگیز “ایزدپور خداقوت – ایزدپور متشکریم – ایزدپور خسته نباشی” افتتاح شد و مدیری که کمترین نقش را در ساخت این مجموعه داشت همه چیز را به نام خود سند زد؛ اما غافل از اینکه این ورزشگاه هنوز قابلیت برگزاری مسابقات را ندارد و عملا ورزشگاهی که تکمیل نشده بود، افتتاح شد که همان حکایت عکس گرفتن اخراجی ها در جبهه بود!

قهرمان المپیکی استان

سامان پاکباز که با دست خالی و هزینه شخصی تا پارالمپیک رفت و نایب قهرمان شد و اتفاقا اولین مدال کاروان ایران را نیز کسب کرد، بارها چه قبل از کسب مدال و چه بعد از این اتفاق بزرگ از بی توجهی مسئولان استان و عدم کوچکترین حمایتی شکوه کرد ولی چند روز پیش در پی انتشار خبری که که ایزدپور گفته بود ۲۷ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش و جوانان به وی پرداخت شده است، فقط گفت “شوکه شدم”و حتی افشا کرد که قول ۱۰ میلیون تومان به وی داه بودند اما با هزار مکافات فقط ۵ میلیون گرفت

چند نمونه دیگر از دست گل های ایزدپور در چندسال گذشته در مدیریت ورزش کهگیلویه و بویراحمد لازم به یادآوری باشد که بصورت تیروار مرور کنیم:

– ورزشگاه تختی گچساران بقدری وضعیت اسفباری داشت که تاج گردون به وزیر نامه زد.

– سالن اسفندان دهدشت برای چندمین بار با شیشه های شکسته افتتاح شد.

– سال گذشته مدیرکل ورزش و جوانان در طول چندماه هیچ جلسه ای شرکت نکرد. (سخن معاون استاندار در جلسه)

– مرگ مربی و دو نوجوان کونگ فو کار که به علت بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان با خودروی شخصی به مسابقات رفتند.

– نصب بنر و تبلیغات گسترده با پول بیت المال برای مدیرکل ورزش و جوانان که فقط ۴ درصد از ورزشگاه در زمان وی کار شد که اکنون مشخص شد گویا همان ۴ درصد هم کار نشده بود.

– دروغ رسانه ای مدیر برتر شدن بخاطر لوح تقدیری که وزیر ورزش و جوان برای ۱۵ استان ارسال کرده بود!

– بدرقه و بازگشت غریبانه ورزشکاران استان به مسابقات جهانی

– خبر تصویب سند تحول و تعالی و آینده نگری ورزش همگانی در استان به نقل از ایزدپور در حالی که وی اصلا چنین سندی را فراموش کرده بود به جلسه مربوط در استانداری ببرد.

– تغییر نام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج!

1

3

2

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *