آخرین اخبار

هرچی پول بدی آش می خوری/اظهارات جالب مدیرکلی در استان کهگیلویه و بویراحمد

چندیست عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت جدی مورد نقد قرار می گیرد اما جهانبخش ایزدپور با اطمینان از عملکردش دفاع می کند.

اشتراک گذاری
۰۱ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 3541

ایزدپور بیشتر از آنکه تبعیضاتی را که در حق همه شهرستانها به جز باشت و گچساران به عهده خود بداند آن را به نمایندگان این شهرستانها نسبت می دهد و می گوید:هر کس پول بیشتری آورد بیشتر برایش کار می کنم.

او تاکید می کند: در یاسوج و شهرستان بویراحمد کم کاری نکرده بلکه رسانه ها در حق وی بی  انصافی می کنند.

ایزدپور در پاسخ به مطالبه فرماندار بویراحمد که معتقد است باید بازیهای رسمی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری برگزار شود هم می گوید:ما به پیمانکار بدهکاریم و چه کنیم که از ۳ میلیارد طلب پیمانکار ۱۰۰ میلیون تومان آن هم تامین نشده است.

وی دوباره یادآور می شود: تخصیص با پول فرق دارد و بین آنچه که تصویب می کنند و آنچه تخصیص می شود تا پولی که به ما می دهند زمین تا آسمان تفاوت است.

او وعده داده ۱۵ روز دیگر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج آماده برگزاری مسابقات است و این چمن حتی برای استانهای همسایه نیز یک فرصت است.با این حال شرط تحقق این وعده را تامین اعتبار لازم برای تسویه حساب با پیمانکار و تحویل ورزشگاه  می داند.

ایزدپور در هر جمله اش یکبار نام پول را می آورد و پایان هر توضیحش دوباره تبعیضها در تخصیص بودجه را به رخ می کشد و آخر سر می گوید: هیچ تبعیضی در میان نیست و اینکه گچساران ۳۶ پروژه دارد و بویراحمد ۴ پروژه اصلا مساله مبهمی نیست که رسانه ها به آن دامن می زنند.

برای اینکه نگاهی به ورزشگاه های شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و شهرستان بویراحمد بیندازیم کافیست چشم انداز اتاق مدیر کل ورزش و جوانان را ببینیم.

بویر خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ پاسخ به “هرچی پول بدی آش می خوری/اظهارات جالب مدیرکلی در استان کهگیلویه و بویراحمد”

  1. هم طایفه ای گفت:

    …. منظور کاسبی برای انتخابات شورای شهر وارد کارزار شدی …

  2. م گفت:

    منبع خبر قبل از تصویر اومده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *