آخرین اخبار

استخدام/موسسه بین المللی صلح و دوستی در یاسوج + جزئیات

در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و دستگاه های وابسته به موسسه بین المللی صلح، با استعانت از درگاه حق تعالی، آزمون استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح، تحت عنوان آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۵ در تاریخ ۰۳ / ۱۰ /۱۳۹۵ برگزار می شود. در ادامه، توضیحات مربوطه جهت ثبت نام […]

اشتراک گذاری
۰۶ آذر ۱۳۹۵
کد مطلب : 3936

در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و دستگاه های وابسته به موسسه بین المللی صلح، با استعانت از درگاه حق تعالی، آزمون استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح، تحت عنوان آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۵ در تاریخ ۰۳ / ۱۰ /۱۳۹۵ برگزار می شود.

در ادامه، توضیحات مربوطه جهت ثبت نام و نحوه تکمیل اطلاعات ارائه خواهد شد . بخش نخست شامل توضیحات و شرایط
عمومی استخدام در موسسه بین المللی صلح و بخش دوم نیز شامل جداول استخدام و ردیف های شغلی معرفی شده توسط هر سازمان می باشد.

بخش اول- توضیحات عمومی

شرایط عمومی استخدام

– داشتن تابعیت ایران
– تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
– نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
– داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی منع شده باشند .
– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
– داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاه های اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند .
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان زمان برگزاری آزمون (۳/۱۰/۱۳۹۵)  و محاسبه سن آنها اولین روز ثبت نام (۲/۹/۱۳۹۵) می باشد.

مراحل ثبت نام

۱- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.
۲- فایل عکس اسکن شده.
داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۴×  ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×  ۲۰۰   پیکسل و حداکثر ۴۰۰× ۰۰ ۳ پیکسل  باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۳۰۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره۱:  اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.

با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های مشابه، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد.

بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

توجه داشته باشید در صورت هرگونه مشکل در ثبت نام اینترنتی از سوی داوطلب و ارسال اطلاعات ناقص یا نادرست و دارای ایراد و…، ثبت نام داوطلب کان لم یکن شده و وجه ثبت نام غیرقابل استرداد می باشد.

۳- پرداخت وجه ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ ۲/۹/۱۳۹۵ لغایت روز جمعه مورخ ۱۲/۹/۱۳۹۵انجام خواهد پذیرفت.
متقاضیان واجد شرایط می بایست به سامانه ثبت نام آزمون موسسه بین المللی صلح به نشانی www.solhodoosti.org  مراجعه و پس از تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی نسبت به پرداخت مبلغ ۰۰۰/۱۵۰ریال معادل ۱۵۰۰۰تومان به صورت الکترونیکی از طریق درگاه اینترنتی داخل سامانه ثبت نام با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
– لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
صرفاً داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام دارای مدارک ذیل باشند:
– دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه راهنما.
– کارت ملی.
– شناسنامه عکسدار.
– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم و یا معافیت تحصیلی. (ویژه برادران)
– مدارک دال بر ایثارگری. (ویژه داوطلبان ایثارگر)
– مدارک دال بر معلولین عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)
– مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد براساس هریک از موارد مشخص در بندهای ده گانه ذکر شده در بند یک امتیازات و سهمیه های قانونی)
تذکر مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و سایر مراحل استخدام مانند آزمون تخصصی پس از طی دوره، توسط دستگاه استخدام کننده بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، بومی، گواهی اشتغال به کار بدون شماره شناسه و معلولین عادی) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرایند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. شرایط احراز ردیف های شغلی، رشته های تحصیلی مجاز، ردیف های شغلی مجاز برای متقاضیان شهرستان ها به جز تهران و همچنین ردیف شغل های استخدامی با امکان دورکاری، در اطلاعیه های بعدی، در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی اعلام می گردد.

مراحل استخدام داوطلبان

-آزمون استخدامی کتبی و کسب حد نصاب آزمون
-کانون ارزیابی روانشناسی
-بررسی صلاحیت های عمومی
-ارزیابی سلامت جسمانی و روانی
-حضور در دوره های آموزشی بدو استخدام
-ارزیابی داوطلبان در دوره های آموزشی بدو استخدام
تذکر: از میان شرکت کنندگان در آزمون کتبی که حد نصاب قبولی در این مرحله را کسب نموده اند پس از کنترل مدارک داوطلبان، حداکثر سه برابر ظرفیت پذیرش برای مصاحبه و ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها به کانون ارزیابی معرفی می شوند.

نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام

۱- در ردیفهای ۱،۲و۳، داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید. (ازبکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود. )
۲- در ردیف۴ ، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست درمحل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۲۹۵۹۳ تماس حاصل نمایند.
۳- درردیف۵ ، داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
۴- در ردیف ۶ ، داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
۵- در ردیف ۷ ، داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید.
۶- در ردیف  ۸ و۹،  داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره ۱ مندرج در این دفترچه راهنما  مشخص و در این محل درج نماید.
۷- در ردیف ۱۰ ، داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
۸- در ردیف ۱۱ ،  داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
۹- در ردیف ۱۲ ،  داوطلبان چپ دست می بایست این مربع را علامتگذاری نمایند.
۱۰- در ردیف ۱۳ ، داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند. (ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت یا معافیت دائم زمان برگزاری آزمون می باشد.)
۱۱- در ردیف ۱۴ ، داوطلبان شاغل قراردادی دستگاه ها می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند. (میزان سابقه خدمت به حداکثر سن داوطلب اضافه خواهد شد و در صورتی که داوطلب دارای شماره شناسه قراردادی از سامانه کارمند ایران باشد از امتیاز نمره شاغلین قراردادی نیز استفاده خواهد کرد.)
۱۲- در ردیف ۱۵ ، داوطلب معلول می بایست نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها علامتگذاری نماید و فرم دریافتی از بهزیستی را  حداکثر تا تاریخ ۱۰/۹/۱۳۹۵ به نشانی دبیرخانه مرکزی موسسه (تهران صندوق پستی ۳۴۳۳-۱۶۷۶۵) ارسال نمایند.
۱۲-۱ – داوطلب معلول چنانچه نیازمند منشی میباشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.
۱۳- در ردیف ۱۶ ، داوطلب می بایست آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید.
۱۴- در ردیف ۱۷ ، داوطلب می بایست عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.
۱۵- در ردیف ۱۸ ، داوطلب می بایست گرایش رشته تحصیلی خود را انتخاب و در این قسمت درج نماید.
۱۶- در ردیف ۱۹ ، داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک تحصیل خود را درج نماید.
۱۷- در ردیف ۲۰ ، داوطلب باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
۱۸- در ردیف ۲۱ ، داوطلب می بایست تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید. (ملاک محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی زمان برگزاری آزمون میباشد.)
۱۹- در ردیف ۲۲، داوطلب می بایست نام سازمان و کد عنوان شغلی خود را با توجه به جداول شماره  ۲ و ۳ و۴ و  ۵ و۶ مندرج دراین دفترچه راهنما مشخص و دراین محل درج نماید.
۲۰- در ردیف ۲۳، داوطلب می تواند در صورت علاقمندی، در انتخاب های دوم تا چهارم، به ترتیب اولویت تا سه شغل دیگر را انتخاب ، نام سازمان و کد عنوان شغلی خود را با توجه به جداول شماره  ۲ و ۳ و۴ و ۵ و۶ مندرج دراین دفترچه راهنما مشخص و در محل مربوط درج نماید.
۲۱- در ردیف ۲۴، داوطلب می تواند در صورت علاقمندی، با علامتگذاری این قسمت ، آمادگی خود را برای عناوین شغل هایی که تکمیل ظرفیت نشده اند، در صورت داشتن شرایط احراز لازم،  بنابر تشخیص و نیاز سازمان و دستگاه مورد نظر اعلام نماید.
تذکر مهم: داوطلبان میبایست در انتخاب کد شغل به نام سازمان، نام شغل، محل خدمت، جنس و ظرفیت پذیرش، توجه نمایند.
۲۲- در ردیف ۲۵ و ۲۶، داوطلب می بایست کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره ۱ در این دفترچه راهنما   مشخص و در این محل درج نماید.
۲۳- در ردیف ۲۷ و ۲۸، داوطلب باید آدرس کامل و دقیق پستی محل سکونت و کد پستی ده رقمی خود را در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
۲۴- در ردیف ۲۹ و ۳۰، داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر و شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
۲۵- در ردیف ۳۱، داوطلب متقاضی میتواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.
۲۶- در ردیف ۳۲، داوطلب متقاضی میتواند در صورت علاقمندی به اشتغال پاره وقت، این گزینه را علامتگذاری نماید.
۲۷- ۲۶- در ردیف ۳۳، داوطلب متقاضی میتواند در صورت علاقمندی به اشتغال به صورت دورکاری، این گزینه را علامتگذاری نماید.
۲۸- در ردیف ۳۴، داوطلب باید عکس خود را مطابق استانداردهای اعلام شده در این دفترچه راهنما با فرمت های مشخص شده ارسال نماید.
۲۹- در ردیف۳۵، داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را مطابق استانداردهای اعلام شده در این دفترچه راهنما با فرمت های مشخص شده ارسال نماید.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ  ۳۰/۹/۱۳۹۵برای مشاهده و پرینت بر روی سامانه ثبت نام آزمون موسسه بین المللی صلح به نشانی  www.solhodoosti.org  قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز جمعه مورخ ۳/۱۰/۱۳۹۵در تهران برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط سازمان های مربوط بررسی خواهد شد.

مواد آزمون

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال داده خواهد شد.
کلیه دروس آزمون به صورت چهارگزینهای با ضریب یک (۱) طراحی خواهد شد. ضمنا یک سوم نمره منفی به ازای هر سوال غلط در نظر گرفته خواهد شد.
الف- مواد آزمون به شرح زیر تعیین می شود:
۱-    ریاضی و آمار مقدماتی
۲-    زبان و ادبیات فارسی
۳-    معارف اسلامی*
۴-    زبان انگلیسی عمومی
۵-    اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۶-    هوش و توانمندیهای عمومی
تذکرات مهم
-کلیه دروس باضریب یک محاسبه و اعمال خواهندشد.
*اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤالهای آزمون محاسبه خواهد شد.
تذکرات:
۱- به منظور احراز مهارت های پایه و عمومی فنّاوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی، کارشناسی و بالاتر پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تایید گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارت های هفتگانه(ICDL) صادره از مراکز و مؤسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان فناوری اطلاعات موسسه بین المللی صلح را ارائه نمایند.

توجه: کسانی که فاقد گواهینامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشند، موظفند در یکی از مراکز تعیین شده سازمان فناوری اطلاعات موسسه بین المللی ، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهینامه مذکور را در زمان مقرر ارایه نمایند.

۲- دانشجویان مقاطع تحصیلی اعلام شده و همچنین دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور و همچنین مدارک تحصیلی معادل می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند. شرایط احراز ردیف های شغلی، رشته های تحصیلی مجاز، ردیف های شغلی مجاز برای متقاضیان شهرستان ها به جز تهران و همچنین ردیف شغل های استخدامی با امکان دورکاری، در اطلاعیه های بعدی، در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی اعلام می گردد.

۳- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر۲ ماه پس از اعلام نتیجه بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

۴- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن اطلاعیه استخدام و این دفترچه و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان مصاحبه و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود.

۵- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر می باشد و اسامی پذیرفته شدگان پس از تأیید مراجع ذیصلاح از طریق سامانه آزمون یا وب سایت هر یک از سازمان ها و سایت رسمی موسسه به نشانی  www.solhodoosti.org  به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

جدول شماره۱ کد و نام استان، نام و کد شهرستان

این جدول در فایل دفترچه شرایط و راهنمای ثبت نام موجود است برای مشاهده اینجا کلیک کنید

جدول شماره۲ فهرست ردیف – شغل های سازمان رسانه

کد شغل عنوان شغل نام سازمان کد رشته/گرایش جنس پذیرش تعداد
۱۰۰۰۱ روابط عمومی رسانه ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن ۳
*۱۰۰۰۲ گرافیست و طراح رسانه ۴و۶ زن / مرد ۳
*۱۰۰۰۳ کارشناس تولید محتوا – تولید محتوا شبکه های مجازی و شبکه های اجتماعی رسانه ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن / مرد ۵
*۱۰۰۰۴ کارشناس توسعه بازار و بازاریابی رسانه ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن / مرد ۵
*۱۰۰۰۵ عکاس خبری رسانه ۴و۶ زن / مرد ۳
*۱۰۰۰۶ خبرنگار رسانه ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن / مرد ۱۰
*۱۰۰۰۷ ویراستار خبری رسانه ۳و۶ زن / مرد ۳
۱۰۰۰۸ سردبیر خبری رسانه ۱و۳و۶ زن / مرد ۳
*۱۰۰۰۹ مدیر شبکه های اجتماعی و شبکه های مجازی رسانه ۱و۳و۶ زن / مرد ۲
۱۰۰۰۱۰ کارشناس امور دفتری و اداری رسانه ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن ۳
*۱۰۰۰۱۱ نماینده و سرپرست دفاتر نمایندگی رسانه ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن / مرد **
*۱۰۰۰۱۲ مترجم زبان های انگلیسی – فرانسه – اسپانیولی-عربی- ترکی استانبولی رسانه ۵و۶ زن / مرد ۵

*در این ردیف شغلی در مراکز استانها بر اساس اعلام نیاز نمایندگی ها  و یا انجام دورکاری نیرو استخدام می شود.

**  در این کد تعداد جذب نیرو بنا بر شرایط شهرها و حضور نمایندگی ها ، و برطبق مصوبه اداره کل نظارت و ارزشیابی بعد از آزمون استخدامی مشخص خواهد شد.

جدول شماره۳ فهرست ردیف – شغل های سازمان اقتصادی

کد شغل عنوان شغل نام سازمان کد رشته/گرایش جنس پذیرش تعداد
۱۰۰۰۱۳ کارمند اداری و دفتری اقتصادی ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن ۳
۱۰۰۰۱۴ حسابدار اقتصادی ۱و۳و۶ زن / مرد ۳
*۱۰۰۰۱۵ مدیر بازاریابی و توسعه بازار اقتصادی ۱و۳و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۱۶ مدیر فروش اقتصادی ۱و۳و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۱۷ کارشناس بازاریابی اقتصادی ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن / مرد ۵
*۱۰۰۰۱۸ کارشناس فروش اقتصادی ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن / مرد ۵
*۱۰۰۰۱۹ کارشناس تبلیغات اقتصادی ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن / مرد ۲
۱۰۰۰۲۰ کارشناس حقوقی و قراردادها اقتصادی ۳و۶ زن / مرد ۲
۱۰۰۰۲۱ کارشناس بهبود سیستم اقتصادی ۱و۳و۶ زن / مرد ۲
۱۰۰۰۲۲ کارشناس برنامه ریزی اقتصادی ۱و۳و۶ زن / مرد ۱
۱۰۰۰۲۳ کارشناس برنامه و بودجه اقتصادی ۱و۳و۶ زن / مرد ۲

 *در این ردیف شغلی در مراکز استانها بر اساس اعلام نیاز نمایندگی ها  و یا انجام دورکاری نیرو استخدام می شود.

جدول شماره۴ فهرست ردیف – شغل های سازمان فناوری اطلاعات

کد شغل عنوان شغل نام سازمان کد رشته/گرایش جنس پذیرش تعداد
*۱۰۰۰۲۴ کارشناس تولید محتوا – تولید محتوا شبکه های مجازی و شبکه های اجتماعی فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۲۵ کارشناس IT فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۳
*۱۰۰۰۲۶ برنامه نویس وب فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۲۷ کارشناس دیجیتال مارکتینگ فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۲۸ کارشناس سئو و بهینه سازی فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۲
۰۰۰۲۹ گرافیست و طراح وب فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۳۰ کارشناس شکبه و سرورینگ – امنیت شبکه – مونیتورینگ فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۳۱ کارشناس ایمیل مارکتینگ – سوشال مارکتینگ فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۳۲ کارشناس بازاریابی فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۳
*۱۰۰۰۳۳ کارشناس فروش فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۳
*۱۰۰۰۳۴ کارشناس تبلیغات فناوری اطلاعات ۱و۶ زن / مرد ۳

*در این ردیف شغلی در مراکز استانها بر اساس اعلام نیاز نمایندگی ها  و یا انجام دورکاری نیرو استخدام می شود.

جدول شماره۵ فهرست ردیف – شغل های سازمان تبلیغات

کد شغل عنوان شغل نام سازمان کد رشته/گرایش جنس پذیرش تعداد
۱۰۰۰۳۵ کارمند اداری تبلیغات ۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷ زن ۳
*۱۰۰۰۳۶ گرافیست و طراح تبلیغات ۴و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۳۷ کارشناس تبلیغات تبلیغات ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن / مرد ۲
۱۰۰۰۳۸ مدیر بازرگانی تبلیغات ۱و۳و۶ زن / مرد ۱
*۱۰۰۰۳۹ مدیر فروش و بازاریابی تبلیغات ۱و۳و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۴۰ کارمند فروش و بازاریابی تبلیغات ۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷ زن / مرد ۵
*۱۰۰۰۴۱ مدیر تبلیغات تبلیغات ۱و۳و۶ زن / مرد ۱
*۱۰۰۰۴۲ کارشناس فروش تلفنی تبلیغات ۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷ زن / مرد ۵
۱۰۰۰۴۳ کارشناس امور قراردادها تبلیغات ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن / مرد ۱
۱۰۰۰۴۴ سرپرست فروش تهران تبلیغات ۱و۳و۶ زن / مرد ۲
*۱۰۰۰۴۵ سرپرست فروش شهرستان ها تبلیغات ۱و۳و۶ زن / مرد ۴

*در این ردیف شغلی در مراکز استانها بر اساس اعلام نیاز نمایندگی ها  و یا انجام دورکاری نیرو استخدام می شود.

جدول شماره۶ فهرست ردیف – شغل های حوزه امور اداری و مالی

کد شغل عنوان شغل نام سازمان کد رشته/گرایش جنس پذیرش تعداد
۱۰۰۰۴۶ کارمند روابط عمومی اداری ۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷ زن ۳
۱۰۰۰۴۷ منشی اداری اداری ۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷ زن ۵
۱۰۰۰۴۸ منشی مدیرعامل اداری ۱و۲و۳و۴و۵و۶ زن ۱
۱۰۰۰۴۹ کارمند اداری اداری ۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷ زن / مرد ۵
۱۰۰۰۵۰ حسابدار اداری ۱و۳و۶ زن / مرد ۴
۱۰۰۰۵۱ مدیر مالی اداری ۱و۳و۶ مرد ۱
۱۰۰۰۵۲ اپراتور مرکز تماس اداری ۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷ زن ۵
۱۰۰۰۵۳ کارشناس مالی اداری ۱و۳و۶ زن / مرد ۲
۱۰۰۰۵۴ حسابرس اداری ۱و۳و۶ مرد ۲
۱۰۰۰۵۵ کارشناس فرهنگی اداری ۳و۴و۶ زن / مرد ۲
۱۰۰۰۵۶ کارشناس هنری اداری ۳و۴و۶ زن / مرد ۲
۱۰۰۰۵۷ خدمات اداری ۷ زن / مرد ۴

جدول رشته ها و گرایش های مدارک تحصیلی مجاز جهت ثبت نام
کلیه گرایش ها و زیرشاخه های رشته های تحصیلی که در ردیف های ۱ تا ۱۰ جداول ذیل آورده شده اند، مجاز به ثبت نام در سامانه استخدامی می باشند.

ردیف عنوان رشته تحصیلی
۱ کلیه گرایش های : مهندسی برق – مهندسی صنایع – مهندسی عمران – مهندسی کامپیوتر – مهندسی رباتیک – مهندسی فناوری اطلاعات(IT) – رشته مهندسی مکانیک – مهندسی مواد – مهندسی هوافضا – مهندسی معماری – کاردانی معماری – رشته ریاضی – رشته فیزیک – رشته آمار – رشته شیمی – مهندسی کشاورزی – مهندسی عمران روستایی – مهندسی پزشکی – کارشناسی حسابداری – علوم کامپیوتر – مهندسی شهرسازی – مهندسی مخابرات – تکنولوژی هسته ای – مهندسی نگهداری – مهندسی سیستم- مهندسی متالورژی- مهندسی مکاترونیک- مهندسی مدیریت پروژه-مهندسی شیمی-  فیزیک مهندسی- علوم مهندسی
۲ کلیه گرایش های : رشته مهندسی بهداشت محیط  – رشته زیست‌شناسی – رشته روانشناسی – رشته علوم و صنایع غذایی – رشته مدیریت – رشته علوم اقتصادی – رشته خدمات مسافرتی و چهانگردی – رشته تکنولوژی تولیدات گیاهی – رشته تکنولوژی تولیدات دامی – رشته تکنولوژی محیط زیست  – رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی – رشته مددکاری اجتماعی – رشته روانشناسی – رشته علوم تربیتی – رشته راهنمایی و مشاوره – رشته مطالعات خانواده- فناوری اطلاعات سلامت
۳ کلیه گرایش های : رشته زبان و ادبیات فارسی – رشته مترجمی زبان عربی – رشته ادبیات و زبان عربی – رشته الهیات و معارف اسلامی – رشته علوم قرآنی – رشته علوم اسلامی – رشته معارف اسلامی و ارشاد – رشته معارف اسلامی و حقوق – رشته علوم دینی و معارف اسلامی – رشته علوم قرآن و حدیث – رشته معارف اسلامی – علوم سیاسی – رشته معارف اسلامی و الهیات – رشته حقوق – رشته علوم قضایی – رشته فقه و حقوق – رشته کارشناسی فقه – رشته حکمت اسلامی و فلسفه – رشته فلسفه – رشته علوم اجتماعی – رشته علوم ارتباطات اجتماعی – رشته مددکاری اجتماعی – رشته خبرنگاری – رشته علوم اقتصادی – رشته امور گمرکی – رشته بانکداری – رشته امور بانکی – رشته مدیریت – رشته خدمات امور اداری – رشته امور دفتری- رشته علوم سیاسی – رشته روابط سیاسی – رشته عملیات کشوری – رشته اطلاعات نظامی – رشته علوم انتظامی – رشته اطلاعت و ضد اطلاعات – رشته جغرافیای سیاسی – رشته جغرافیا – رشته تاریخ – رشته روانشناسی – رشته علوم تربیتی – رشته راهنمایی و مشاوره – رشته مطالعات خانواده – تاریخ- تاریخ اسلام- علم اطلاعات و دانش شناسی- امنیت اطلاعات- امنیت اقتصادی- امنیت بین الملل- امنیت نرم- پژوهشگری امنیت- مربیگری ورزشی-، تربیت مربی عقیدتی سیاسی- حفاظت اطلاعات- شیعه شناسی- ضد تروریسم – علم اطلاعات و دانش شناسی- علوم فنی امنیت- آمار و سنجش آموزشی، آمار و کاربردها، آموزش تربیت بدنی- ادیان و مذاهب- علوم اقتصادی- مدیریت اطلاعات و ارتباطات- مدیریت امور بانکی- مدیریت بازرگانی- مدیریت بیمه- مدیریت بیمه اکو- مدیریت جهانگردی- مدیریت دولتی- مدیریت صنعتی- مدیریت فرهنگی هنری- مدیریت کسب و کارهای کوچک- مدیریت مالی- مدیریت هتلداری- مدیریت و بازرگانی دریایی
۴ کلیه گرایش های : رشته سینما – رشته گرافیک – رشته تولید سیما – رشته طراحی صنعتی – رشته نمایش – رشته نقاشی – رشته عکاسی – رشته نوازندگی ساز ایرانی – رشته نوازندگی ساز جهانی – رشته صنایع دستی – رشته مجسمه سازی – رشته کارشناسی فرش – رشته هنرهای تجسمی – رشته چاپ – ارتباط تصویری- تلویزیون و هنرهای دیجیتالی – صنا یع دستی- کتابت و نگارگری – مرمت و احیای بناهای تاریخی، هنراسلامی- ادبیات نمایشی- بازیگری- سینما- کارگردانی تلویزیون- نمایش عروسکی – آهنگسازی- موسیقی نظامی- نوازندگی موسیقی ایرانی-  نوازندگی موسیقی جهانی
۵ کلیه گرایش های : رشته زبان و ادبیات عربی – رشته زبان و ادبیات انگلیسی – رشته مترجمی زبان انگلیسی – رشته کارشناسی مترجمی خبر انگلیسی – رشته زبان فرانسه – رشته زبان ایتالیایی – رشته زبان اسپانیایی – رشته زبان ترکی استانبولی
۶ کلیه گرایش های : دارندگان مدارک معتبر طی دوره تخصصی از موسسات و مراکز آموزشی معتبر و دارای مجوز وزارت آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه ای، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزرات علوم و تحقیقات و فناوری، سازمان فناوری اطلاعات و  دانشگاهها و موسسات خارج از کشور مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری
۷ کلیه گرایش های : دیپلم نظری یا فنی و حرفه ای یا کار و دانش مورد تایید وزارت آموزش و پرورش یا سازمان فنی و حرفه ای کشور

* ملاک رشته تحصیلی، آخرین مدرک تحصیلی دواطلب می باشد.
**در صورتی که دواطلب در مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در یکی از رشته های مجاز فوق تحصیل نموده است، اگر آخرین مدرک تحصیلی وی غیرمرتبط با رشته های فوق باشد نیز، مجاز به ثبت نام در سامانه می باشد.
*** داوطلبان و متقاضیانی که در سایر رشته ها تحصیل کرده اند و در هیچ یک از مقاطع تحصیلی در رشته های فوق تحصیل ننموده اند، حق ثبت نام در سامانه استخدامی را ندارند.

توصیه های مهم

-خاطر نشان می سازد بسیاری  از سوالات عمومی و متداول داوطلبان و متقاضیان ثبت نام استخدامی ۹۵ در بخش سوالات متداول مندرج در سامانه پاسخ داده شده است.
-همچنین داوطلبان می توانند از بخش سیستم پاسخگویی ، کلیه سوالات و درخواست های خود را در رابطه با ثبت نام استخدامی مطرح نمایند. در این سیستم کارشناسان ستاد ثبت نام در کمتر از ۴۸ ساعت به درخواست ها، رسیدگی و پاسخ سوالات را برای متقاضیان ارسال می نمایند.
-موکدا متذکر می شود، داوطلبان پیش از ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون، دفترچه راهنمای ثبت نام، بخش اطلاعیه های آزمون و بخش سوالات متداول را کامل مطالعه نمایند و در صورت تمایل و علاقمندی، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

تذکرات

۱- طبق اعلام قبلی و دفترچه راهنما، آزمون فقط در شهر تهران برگزار می گردد.
۲- استخدام در بیشتر کد ردیف های شغلی برای شهر تهران می باشد و در مراکز استانها بر اساس اعلام نیاز نمایندگی ها  و یا انجام دورکاری نیرو استخدام می شود.
۳- اگر داوطلب توانایی انجام دورکاری ( در ردیف های شغلی که در جداول ۲و۳و۴و۵و۶ با علامت ستاره کد آن ها مشخص شده است) را داشته باشد، می تواند برای ثبت نام در رشته مورد علاقه خود اقدام نماید.
۴- کد شغل هایی که در شهرستان ها امکان استخدامی برای آنها ممکن می باشد، عبارتند از:
۱۰۰۰۲-۱۰۰۰۳-۱۰۰۰۴-۱۰۰۰۵-۱۰۰۰۶-۱۰۰۰۷-۱۰۰۰۹-۱۰۰۰۱۱-۱۰۰۰۱۲-۱۰۰۰۱۵-۱۰۰۰۱۶
۱۰۰۰۱۷-۱۰۰۰۱۸-۱۰۰۰۱۹-۱۰۰۰۲۴-۱۰۰۰۲۵-۱۰۰۰۲۶-۱۰۰۰۲۷-۱۰۰۰۲۸-۱۰۰۰۲۹-۱۰۰۰۳۰
۱۰۰۰۳۱-۱۰۰۰۳۲-۱۰۰۰۳۳-۱۰۰۰۳۴-۱۰۰۰۳۶-۱۰۰۰۳۷-۱۰۰۰۳۹-۱۰۰۰۴۰-۱۰۰۰۴۱-۱۰۰۰۴۲
۱۰۰۰۴۵ که تمامی آن ها درجداول ۲و۳و۴و۵و۶ با علامت ستاره کد آن ها مشخص شده است.
۵- کد شغل هایی که در شهرستان ها امکان استخدامی برای آنها بصورت غیرحضوری یا دور کاری ممکن می باشد.
۱۰۰۰۲-۱۰۰۰۳-۱۰۰۰۴-۱۰۰۰۵-۱۰۰۰۶-۱۰۰۰۷-۱۰۰۰۹-۱۰۰۰۱۱-۱۰۰۰۱۲-۱۰۰۰۱۵-۱۰۰۰۱۶
۱۰۰۰۱۷-۱۰۰۰۱۸-۱۰۰۰۱۹-۱۰۰۰۲۴-۱۰۰۰۲۵-۱۰۰۰۲۶-۱۰۰۰۲۷-۱۰۰۰۲۸-۱۰۰۰۲۹-۱۰۰۰۳۰
۱۰۰۰۳۱-۱۰۰۰۳۲-۱۰۰۰۳۳-۱۰۰۰۳۴-۱۰۰۰۳۶-۱۰۰۰۳۷-۱۰۰۰۳۹-۱۰۰۰۴۰-۱۰۰۰۴۱-۱۰۰۰۴۲
۱۰۰۰۴۵ که تمامی آن ها درجداول ۲و۳و۴و۵و۶ با علامت ستاره کد آن ها مشخص شده است.
۶- مجدد تاکید می گردد، داوطلبان توجه داشته باشند با مطالعه دقیق اطلاعیه ها و دفترچه راهنمای ثبت نام ، اقدام به ثبت اطلاعات و ارسال آن نمایند.
۷- مطابق اعلام قبلی، ثبت نام استخدامی در شهرهای تهران- مشهد- اصفهان- تبریز- کرج- شیراز- اهواز- ارومیه- قم- کرمانشاه- زاهدان- رشت- کرمان- همدان- اراک- یزد- اردبیل- بندر عباس- قزوین- زنجان خرم‌آباد- سنندج- گرگان- ساری- بجنورد- بوشهر- بیرجند- ایلام- شهرکرد- سمنان- یاسوج– و همچنین کلیه شهرستان های استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، فارس، اصفهان، گیلان، مازندران، سمنان و خراسان رضوی خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *