آخرین اخبار

۳ امتیاز بی دردسر برای نفت و گاز گچساران

در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهباز نوژان البرز که قرار بود از ساعت ۱۴:۴۵ روز دوشنبه ۳ آبان همزمان با سایر دیدارهای این هفته در ورزشگاه شهدای نفت و به میزبانی تیم نفت گچساران انجام شود بدلیل عدم حضور تیم شهباز نوژان البرز در […]

اشتراک گذاری
۰۳ آبان ۱۳۹۵
کد مطلب : 2383

در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهباز نوژان البرز که قرار بود از ساعت ۱۴:۴۵ روز دوشنبه ۳ آبان همزمان با سایر دیدارهای این هفته در ورزشگاه شهدای نفت و به میزبانی تیم نفت گچساران انجام شود بدلیل عدم حضور تیم شهباز نوژان البرز در شهرستان گچساران انجام این دیدار لغو و بر اساس قانون تیم نفت گچساران پیروز این بازی شد.

به گزارش فارس، با وجود اینکه تیم داوری و نماینده فدراسیون و ناظر داوری برای قضاوت این دیدار خود را به گچساران رسانده بودند اما تیم شهباز نوژان البرز به دلایل نامعلوم و همچنین بدون اعلام قبلی از حضور در گچساران انصراف داد تا تیم نفت گچساران هر سه امتیاز این دیدار را بدست آورد.

تیم شهباز نوژان البرز و در هفته‌های گذشته نتایج مطلوبی کسب نکرده است بطوری که که در پایان هفته هفتم با کسب تنها سه امتیاز در رده سیزدهم جدول گروه اول لیگ دسته دو قرار گرفته است.

عدم حضور تیم شهباز نوژان البرز خبر خوشایندی برای هواداران پرشور نفتی‌های گچساران نبود بدلیل اینکه بعد از اتمام سه جلسه محرومیت هواداران تیم نفت گچساران از حضور در ورزشگاه، این بازی خانگی اولین دیداری بود که هواداران طلایی پوشان نفت می‌توانستند از نزدیک بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند.

براین اساس، تیم نفت و گاز گچساران بدون انجام این بازی سه امتیاز این دیدار خانگی را به اندوخته‌های خود اضافه کرد تا بعد از انجام دیدارهای این گروه جایگاه این تیم در پایان هفته هشتم مشخص شود.

گفتنی است؛ دیدار بعدی تیم نفت و گاز گچساران بازی معوقه این تیم از هفته دوم در روز شنبه ۸ آبان ماه در تهران میهمان تیم شهر باران تهران خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *