آخرین اخبار

گچساران رتبه برتر در مشارکت‌های مردمی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: آموزش و پرورش شهرستان گچساران رتبه برتر در مشارکت‌های مردمی در امر آموزش و پرورش را در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

اشتراک گذاری
۰۱ آبان ۱۳۹۵
کد مطلب : 2306

سید ظهیرالدین پورالحسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران اظهار کرد: پورالحسینیآموزش و پرورش شهرستان گچساران رتبه برتر در مشارکت‌های مردمی در امر آموزش و پرورش را در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی در ادامه افزود: مشارکت‌های اولیا به صورت خود جوش بوده که در این زمینه آموزش و پرورش شهرستان توانسته در دو سال اخیر رتبه برتر را کسب کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: مسأله مشارکت‌های مردمی نیاز به ترویج از طریق رسانه دارد و با همکاری رسانه می‌توانیم به این امر دست پیدا کنیم.

پورالحسینی در ادامه سخنان خود به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان که هر ساله از تاریخ ۲۴ مهرماه لغایت ۳۰ مهرماه است و روز شمار این هفته به نام یک روز به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان می‌تواند در پیشبرد اهداف مربیان و دانش‌آموزان و البته اولیا نقش بسزایی داشته باشد و راهکارهای تازه‌ای برای پیشرفت دانش‌آموزان ارائه کند.

پورالحسینی خاطرنشان ساخت: امروز که آخرین روز از هفته پیوند اولیا و مربیان است و به نام نقش والدین در تقویت فرهنگ نماز و عفاف فرزندان نامگذاری شده، که با همکاری والدین و مربیان آموزش و پرورش بتوانیم فرهنگ نماز خواندن و حجاب را بین دانش‌آموزان گسترش داده و با این روش از تهاجم فرهنگی که این روزها دامنگیر بسیاری از جوامع اسلامی شده جلوگیری کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران به نقش مهم رسانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و اذعان داشت: رسانه نقش بسیار مهمی در ترویج این فرهنگ دارند و با رسالت قلم خود می‌توانند از نفوذ فرهنگی دشمن در بین جوانان جلوگیری کنند.

وی در ادامه افزود: پدافند غیر عامل یک نوع سرمایه گذاری است که دانش‌آموزان باید آموزش‌های لازم در جهت آمادگی در مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.

پورالحسینی بیان کرد: گسترش آموزش پدافند غیر عامل در بین مدارس شهرستان گچساران برای دانش‌آموزان به آمادگی لازم در مقابله با فضای مجازی و حوادث غیر مترقبه کمک می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در سخنان خود از امام جمعه شهرستان گچساران که در تمام زمینه‌ها یاریگر این اداره بوده است قدردانی کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *