آخرین اخبار

پرداخت۳۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید گچساران

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون، به متقاضیان در گچساران پرداخت شده است. ارسلان حسن پور در بازید از کارگاه تولید زیورآلات با طلا و سنگ‌های مهره‌ای در گچساران افزود: این میزان تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و […]

اشتراک گذاری
۱۵ آبان ۱۳۹۵
کد مطلب : 2635

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون، به متقاضیان در گچساران پرداخت شده است.

ارسلان حسن پور در بازید از کارگاه تولید زیورآلات با طلا و سنگ‌های مهره‌ای در گچساران افزود: این میزان تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی به بیش از ۱۳۰ متقاضی پرداخت شد.

وی بیان کرد: این تسهیلات زمینه اشتغال پایدار برای ۲۰۰ تن را در گچساران فراهم کرده است.

حسن پور مهمترین اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید را شناسایی طرح‌های موفق، افراد و روستاهای توانمند در زمینه اشتغالزایی پایدار و حمایت مالی از آنها اعلام کرد.

وی اجرای طرح‌های مشارکتی، مشارکت روستاییان در طرح‌های اقتصادی با هدف ارتقای سطح درآمد آنها و اشتغالزایی را از دیگر برنامه‌های صندوق اعلام کرد و افزود: همچنین این صندوق از طرح‌های گردشگری و صنایع دستی حمایت می‌کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه زیورآلات با طلا و سنگ‌های مهره‌ای ۷۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد این صندوق به علاقه‌مندان این رشته در دوگنبدان پرداخت شد.

حسن پور ابراز کرد: ۳۰ میلیون ریال از این تسهیلات برای آموزش و توانمندسازی و تهیه ابزارآلات دوره تولید و ۴۰ میلیون ریال نیز بابت خرید طلا در اختیار کارجویان قرار خواهد گرفت که تا پایان دوره تولید به عنوان سرمایه در گردش استفاده می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *