آخرین اخبار

نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جنتی و صالحی امیری

رضا دهبانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در  حاشیه آیین  تکریم و معارفه مدیر جدید فرهنگ و ارشاد  ارشاد اسلامی چرام در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات خبرنگار صبح خرد(جمانیوز) در خصوص احیا موسیقی سنتی در استان گفت:واقعیت همه ما در اهمیت موسیقی و نگاه معطوف به موسیقی که از دل […]

اشتراک گذاری
۰۶ آبان ۱۳۹۵
کد مطلب : 2440

رضا دهبانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در  حاشیه آیین  تکریم و معارفه مدیر جدید فرهنگ و ارشاد  ارشاد اسلامی چرام در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات خبرنگار صبح خرد(جمانیوز) در خصوص احیا موسیقی سنتی در استان گفت:واقعیت همه ما در اهمیت موسیقی و نگاه معطوف به موسیقی که از دل و جان مردم برآمده و مورد قبول مردم است آگاهی داریم. dsc_0987-800x600

وی افزود:طبیعی است تقویت آنها در بخش ها و شهرستان ها و محیط هایی که از این استعدادها برخوردارند وظیفه ماست که در قالب کلاس های آموزشی،جشنواره ها و برنامه هایی تحت عنوان آواها و نواها بپردازیم.و این برنامه ها در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره محدودیت هایی که در حوزه موسیقی وجود دارد تاکید کرد:برداشت های متفاوتی و گاها سو تعبیر هایی در حوزه موسیقی انجام می شود.

وی بیان کرد:البته جامعه ما دینی و اسلامی است و می بایست هم امور در راستای فرهنگ دینی و ایرانی و همچنین هویت بومی باشدکه انشالله این قدم ها برداشته شود.

دهبانی پور در پاسخ به سوالی در خصوص تغییر و تحولات در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و استعفای علی جنتی و معرفی نیروی جدید تصریح کرد:به هر حال شرایطی  بوجود آمد که  جناب دکتر جنتی از شخصیت های وارسته و فرهنگی و هنردوست جامعه از وزارتخانه تشریف بردند.

وی بیان کرد:دکتر جنتی انصافا در این چند سال با انعطاف و درایت و عقلانیت به خوبی حوزه فرهنگ را مدیریت کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره صالحی وزیر پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه گفت:نیرویی که معرفی شده گرچه باید رای اعتماد مجلس را بگیرد و بعداز آن به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام وظیفه کند اما در بیوگرافی و رزومه آن از شخصیت ها و چهره های فرهنگی کشورمان بوده که هر کجا باشند حتما منشا خیر و برکت برای کشورمان می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *