آخرین اخبار

فراخوان جایزه ملی داستان کوتاه “سه‌قلاتون” در گچساران اعلام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: فراخوان دومین جایزه ملی داستان کوتاه “سه‌قلاتون” در این شهرستان اعلام شد.

اشتراک گذاری
۰۴ آبان ۱۳۹۵
کد مطلب : 2403

امیرحسین نوروزی اظهار داشت: دومین جایزه ملی داستان کوتاه با عنوان «سه‌قلاتون» از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین جایزه ملی داستان کوتاه «سه‌قلاتون» در روزهای ۱۷ تا ۱۹ اسفندماه امسال در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به اینکه موضوع این جایزه ملی در دو بخش آزاد و بومی «اقلیمی» است، گفت: نویسندگان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در محیط word به آدرس الکترونیکی     dastanegachsaran@gmail.com  تا ۳۰ دی‌ماه با مشخصات کامل نویسنده، نشانی، تلفن تماس و نام اثر به صورت جداگانه در صفحه اول هر اثر نوشته و ارسال کنند و زمان ارسال آثار تمدید نمی‌شود.

نوروزی با بیان اینکه هر نویسنده آزاد است در هر بخش یک تا دو داستان کوتاه ارسال کند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جایزه ملی می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۷۷۴۲۲۱۰۴ مرتضی خلیلی « دبیرخانه دومین جایزه ملی داستان کوتاه » تماس بگیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به جوایز نخستین جایزه ملی داستان کوتاه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در بخش موضوع آزاد، جایزه مقام نخست لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال است.

نوروزی افزود: جایزه مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال و جایزه مقام سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۸ میلیون ریال است.

وی گفت: در بخش بومی «اقلیمی» جایزه مقام نخست لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، جایزه مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال و جایزه مقام سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۸ میلیون ریال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران با اشاره به اینکه داوران نهایی این جایزه ملی ادبی ابوتراب خسروی، محمد جواد جزینی و حسن بهرامی هستند، عنوان کرد: برگزاری این جایزه ملی در سطح کشور در سال ۹۴ یک جشنواره خاص است.

نوروزی با اشاره به اینکه هزینه رفت و برگشت و اسکان به عهده دبیرخانه جایزه ملی داستان کوتاه در گچساران است، افزود: کارگاه نقد و بررسی آثار برگزیده در حاشیه جشنواره نیز برپا می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *