آخرین اخبار

ساخت اثر ماندگار سینمایی کهگیلویه و بویراحمد

فیلم سینمایی سربازخانه خانم‌ها به نقش زنان در پاسداری از انقلاب اسلامی و تجلیل از شهدای زن می‌پردازد که با معرفی تهیه‌کننده به زودی ساخت این فیلم آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
۲۹ آبان ۱۳۹۵
کد مطلب : 3359

مهر ماه امسال و در حاشیه برگزاری کنگره ملی سرداران، امیران و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد بود که تولید فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» با حضور سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین کلید خورد.فیلم سینمایی سربازخانه خانم‌ها به نقش زنان در پاسداری از انقلاب اسلامی و تجلیل از شهدای زن می‌پردازد که با معرفی تهیه‌کننده به زودی ساخت این فیلم آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: ساخت اثر ماندگار سینمایی کهگیلویه و بویراحمد/ معرفی تهیه کننده فیلم «سربازخانه خانم‌ها» ظرف 72 ساعت آینده

 

فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» به کارگردانی محسن کیانی به موضوع نقش زنان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدای زن می پردازد. اثر سینمایی که برای نخستین به موضوع حضور زنان در پاسداری از آرمان‌های جمهوری اسلامی و تجلیل از شهدای زن می‌پردازد.

 

 

به گفته برخی منتقدان و فیلمسازان، این فیلم کارگردان جوان کهگیلویه و بویراحمدی اثری ماندگار در تاریخ سینمای ایران خواهد بود و تا یک دهه آینده در عرصه فیلم‌سازی پیشتازی خواهد کرد و مدت‌ها در اذهان مردم باقی می‌ماند.

فیلم« سربازخانه خانم‌ها» مجوز لازم را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان تایید محتوای آثار فرهنگی و هنری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخذ کرده است.

به گفته کارگردان این اثر سینمایی دفاع مقدس، روند ساخت فیلم به زودی آغاز می‌شود و بیش از ۱۵۰ بازیگر خانم در آن ایفای نقش می‌کنند.

محسن کیانی در همین خصوص به خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: در حال حاضر در حال رایزنی با ۵ تهیه کننده مطرح کشوری هستم و ظرف ۷۲ ساعت آینده تهیه کننده نهایی این اثر مشخص و معرفی خواهد شد.

 

 

وی ادامه داد: در شرایطی که آثار هنری به دلیل نبود اسپانسر تولید نمی‌شود و فضای سردی هم بر تولید آثار هنری حاکم شده، این فیلم خاص ۵ تهیه‌کننده مطرح کشور را به سمت خود کشانده که تمامی ۵ تهیه کننده شرایطی خوبی دارند و عصر روز شنبه آخرین جلسه خود را برای تعیین تهیه کننده برگزار خواهم کرد.

کیانی با تاکید اینکه ۷۲ ساعت بعد از آخرین جلسه و بررسی نهایی پیشنهادات بالاخره تهیه‌کننده این اثر ماندگار سینمایی مشخص می‌شود، اضافه کرد: بعد از تعیین تهیه کننده نشست مطبوعاتی با حضور وی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۱۵۰ بازیگر خانم در این اثر ماندگار گفت: چند چهره ملی در این فیلم حضور خواهند داشت که البته بیشتر علاقمند به بازیگرسازی و استعداد‌یابی هستیم و اینکه بازیگران و چهره‌های ناشناس در این اثر شناخته و مطرح شوند.

کیانی با تاکید بر ماندگار بودن فیلم سینمایی« سربازخانه خانم‌ها» گفت: با معرفی تهیه کننده، روند ساخت این فیلم در هفته بسیج آغاز خواهد شد و قول می‌دهم اثری ماندگار در عرصه سینما تولید کنم و با احترام آن را تقدیم به شهدای زن میهن عزیزم کنم.

 

 

به گزارش فارس محسن کیانی کارگردانی و نویسندگی آثاری مانند مستند صدای زندگی (طرح ب) به سفارش صدا و سیمای یاسوج، کارگردانی فیلم داستانی سرنوشت، کارگردانی فیلم داستانی بی‌گناه، نویسنده و کارگردان مستند دانای دنا زندگینامه استاد حسین پناهی (مستند برگزیده دانشگاه‌های فرهنگ و هنر تهران سال ۹۱)، نویسنده و کارگردان فیلم داستانی حیا با موضوع ایثار و شهادت (پخش از شبکه دنا و شبکه ملی)، کارگردان فیلم داستانی فانوس،کارگردان فیلم داستانی نسبت با خدا، کسب مدال طلا و تندیس افتخار بهترین فیلمساز فیلم‌های انسان‌دوستانه کشور با فیلم مستند قهرمانان زندگی سال ۱۳۹۵ و … را در کارنامه دارد و می‌تواند اثری موفق و ماندگار را در «سربازخانه خانم‌ها» ارائه کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *