آخرین اخبار

خبری نگران کننده از دستاوردهای سفر روحانی به کهگیلویه و بویراحمد

چند روز پیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ریالی از مصوبات سفر هیئت دولت در بخش کشاورزی پرداخت نشده است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل کمیته‎ای برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور شد و تصریح کرد: پیگیری مسئولان استان روی یک غلطک و روال طبیعی قرار ندارد […]

اشتراک گذاری
۱۵ آبان ۱۳۹۵
کد مطلب : 2631

چند روز پیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ریالی از مصوبات سفر هیئت دولت در بخش کشاورزی پرداخت نشده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل کمیته‎ای برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور شد و تصریح کرد: پیگیری مسئولان استان روی یک غلطک و روال طبیعی قرار ندارد و اگر مصوبات از طریق وزارت‎خانه‎ها پیگیری نشود، استان ضرر می‎کند.

 سه ماه از سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد می گذرد و همان گونه که رئیس جهاد کشاورزی گفته تاکنون هیچ خبری از مصوبات سفر نیست.

پروژه های کهگیلویه و بویراحمد نیز حتی با وجود سفر رئیس جمهور شروع به کار نکرده و همچنان در تعطیلی به سر می برند.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سه سال منتظر حضور رئیس جمهور در استان بودند که اکنون سه ماه از حضور رئیس جمهور در استان می گذرد و نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شده اما تاکنون اثری از آن در استان مشاهده نشده.

باید دید مشکل از کجاست که هنوز خبری از تحرک در پروژه ها نیست چرا که اکنون چندماهی بیشتر به دولت یازدهم نمانده و باید گفت اگر نتوانیم اعتبار داده شده را جذب کنیم، استان در اثر این اهمال ضرر بزرگی خواهد کرد و در دولت بعدی باز باید همین مطالبات را تکرار کنیم و این یعنی میزان عقب افتادن کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان ها چند برابر خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *