آخرین اخبار

حقوق نجومی هم جای تاسف دارد!

اگر حقوق نجومی شما و امثال جنابعالی هم جمع گردد، می شود برای دانش آموزان محروم بخش دیشموک مدرسه و خانه بهداشت و پل ارتباطی و…. ساخت.

اشتراک گذاری
۱۸ آبان ۱۳۹۵
کد مطلب : 2856

اخیرا جناب هاشمی، نماینده کهگیلویه بزرگ در شورای اداری بخش دیشموک اظهار داشته اند که:«اگر خمس و زکاتمان را هم جمع کنیم، می‌شود با آن دردی از وضعیت تحصیلی این دانش‌آموزان(دانش اموزان محروم بخش دیشموک) را دوا کرد/تاسف خوردم که ۳۷سال از عمر انقلاب می‌گذرد ولی این مردم غیر از خدا هیچ‌کَس را ندارند که فریاد رَس آنها باشد»
ما هم با جناب نماینده موافقیم که وضع رفاهی مردم و امکانات شهری و روستایی نباید پس از ۳۷سال از پیروزی انقلاب اسلامی به این شکل باشد و جای تاسف دارد.
اما جناب نماینده یک نکته رو ذکر نکردند، و آن ایسنت که ۳۷ سال پس از انقلاب اسلامی و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم برخورد با نجومی بگیران، هنوز افرادی مثل جناب هاشمی هستند که ماهیانه حقوق های نجومی میگیرند!
جناب هاشمی این موضوع هم جای تاسف دارد!

اگر حقوق نجومی شما و امثال جنابعالی هم جمع گردد، می شود برای دانش آموزان محروم بخش دیشموک مدرسه و خانه بهداشت و پل ارتباطی و…. ساخت.
جناب نماینده، هیچکدام از این مسائل حاشیه نیست که شما چند بار عرض کردید وارد حاشیه نخواهید شد. اتفاقا همین حقوق های نجومی امثال شما عین متن است که با آبروی نظام اسلامی بازی می کند و اعتماد مردم به نظام را نشانه رفته است

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *