آخرین اخبار

حضور شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از حضور این شرکت در هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خبر داد

اشتراک گذاری
۱۷ آبان ۱۳۹۵
کد مطلب : 2801

ساسان حبیبی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه سراسری ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز با حضور ۲۵۰ شرکت از ۱۲ استان کشور در حال برگزاری است.

img_20161107_125413

وی افزود: شرکت‌هایی از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و جنوبی، فارس، البرز، کرمانشاه، مرکزی، همدان و یزد در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را در عرصه ساخت تجهیزات صنعت نفت به نمایش می‌گذارند.

حبیبی‌نژاد عنوان کرد: در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز پنج واحد دانش بنیان نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولید‌کننده نفت خام مناطق نفت‌خیز جنوب است، اظهار داشت: در این نمایشگاه کارشناسان و مدیران صنعت نفت گچساران از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی بازدید خواهند کرد.

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران یادآور شد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با نگاه به توانمند‌سازی سازندگان داخلی و با نگاه به آینده و سربلندی اقتصاد ایران در یک سال و نیم گذشته بیش از ۸ هزار و ۷۳۸ قطعه به سفارش این شرکت و با همکاری سازندگان توانمند داخلی ساخته شده است.

حبیبی‌نژاد افزود: این نمایشگاه در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در مقابله با تحریم‌ها و استفاده از توانمندی‌ شرکت‌های داخلی از امروز تا ۲۰ آبان در اهواز برگزار می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *