آخرین اخبار

بزرگترین غم جوانان استان بیکاری است

حمید آذربو در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مارگون با بیان اینکه: هیچوقت نباید امت اسلامی و جامعه اسلامی ماجرای عاشورا را بعنوان یک پرچم هدایت ازمنظر دور بدارند، تاکید کرد: قطعا اسلام زنده به عاشورا و حسین بن علی(ع) است. وی افزود: مصیبت در عاشورا بسیار سهمگین است اما این خسارت زمانی […]

اشتراک گذاری
۲۲ آبان ۱۳۹۵
کد مطلب : 3054

حمید آذربو در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مارگون با بیان اینکه: هیچوقت نباید امت اسلامی و جامعه اسلامی ماجرای عاشورا را بعنوان یک پرچم هدایت ازمنظر دور بدارند، تاکید کرد: قطعا اسلام زنده به عاشورا و حسین بن علی(ع) است.

وی افزود: مصیبت در عاشورا بسیار سهمگین است اما این خسارت زمانی هولناکتراست که از این عبرتگاه ابدی تاریخی پندنگیریم.

این فعال دانشجویی به اهداف عبرت گیری ازعاشورا اشاره کرد و گفت: در واقعه عاشورا ۷۲تن، دشمن را بخوبی شناختند اما برخی دشمن را تشخیص نداده یا شاید هم شناخته وهمراهی کردند و جگر گوشه های پیامبر رابا آن وضع فجیع به خاک و خون کشیدند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان؛ دشمن شناسی را در راس ویژگی های عاشورائیان دانست و با اشاره به اتفاقات اخیر کشور، گفت: این معضل یعنی عدم دشمن شناسی در جامعه ما ازسوی برخی مسئولان وجود دارد.

آذربو با بیان اینکه ازهمان ابتدای انقلاب آمریکای جنایتکار سیاست های خبیثانه ای نسبت به ایران اعمال نمود ازجمله: تبدیل سفارتخانه به لانه جاسوسی،پشتیبانی ازفتنه های تفرقه انگیز،همراهی صدام درجنگ هشت ساله،شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران و قص علی هذا، تصریح کرد: به تعبیرامام (ره) این همان شیطان بزرگ است که آشکار وعریان مقابل چشم ها خودنمایی میکند و نیازی به پیداکردن وجست وجوی آن نیست، حال شاید رییس جمهور آمریکا در عید باستانی نوروز سفره هفت سین پهن کند و به ملت ایران تبریک بگوید اما مقام حرف و تعارف با مقوله عمل تفاوت دارد چراکه همین رئیس جمهور تاپای عمل به میان می آید قراردادهایی علیه این کشور را امضا میکند.

وی ادامه داد: درمناظرات ۹۲ مسئولان، اکثر مشکلات جامعه را ناشی ازسوء مدیریت قلمداد کردند اما پس از تکیه دادن برمسند قدرت، اساس مشکلات را ناشی از عدم ارتباط با دنیا وعلی الخصوص به تعبیرخودشان کدخدا، اعلام کردند وحتی به تطهیرسازی آمریکا پرداختند وقریب به چهارسال است که افکارعموم را با این موضوع درگیرساختند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با اشاره به انتخابات آمریکا، اظهار کرد: پس از این همه تلاش مسئولین ما و با همه وقتی که صرف این موضوع شد این روزها رئیس جمهوری به کاخ سفید راه پیدا کرده است که در تبلیغات انتخاباتی خود ادعا میکرد برجام را پاره خواهد کرد که البته هیچ غلطی نمیتواند بکند وبنابه فرموده مقام معظم رهبری ” پیش از آنکه این کار را بکند ما آن را به آتش میکشیم “.

آذربو تاکید کرد: ذات آمریکا تغییرپذیر نیست، میخواهد دموکرات باشد یا جمهوری خواه، اوباما باشد یاترامپ.

این فعال دانشجویی اتکا به نیروی شایسته خودی و وفای به عهد را از دیگر ویژگی های عاشورائیان دانست و بیان کرد: امام حسین(ع) به پایمردی وپایداری ۷۲تن ازیاران خود ایمان داشت وهمین اعتماد منجر به پیروزی حقیقی مقابل سیلی از کفار شد.

وی افزود: درانقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری طلایه داران این نهضت هستند ومردم نیز پیشگامان این مهم،اما متاسفانه برخی ازمسئولین استانی با مشی بالا دستی های خود به توانایی های مردم اطمینان ندارند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ضمن اظهار اینکه؛ جوانان ما مجبور میشوند برای کار وکارگری به استانهای دیگر سفر کنند و در معرض خطرات متعددی قرارگیرند، گفت: برخی مسئولان صرفا وعده های دم انتخاباتی میدهند و ادامه مسیرشان را با اقدامات سطحی ازجمله جلسات بدون بازده یا کم بازده، شرکت درمجالس فاتحه خوانی توجیه میکنند!!! درصورتی که بزرگترین غم جوانان این استان بیکاری است.

آذربو با بیان استعداهای طبیعی و انسانی بخش مارگون تصریح کرد: همین بخش مارگون درحوزه باغداری، سرچنارو دم چنار را دارد؛ درحوزه شیلات، شهنیز وآبسردان و در زمینه های پوشش گیاهی وگیاهان دارویی و صیفی جات وهمچنین دام وطیور مستعد سرمایه گزاری و ایجاد کارخانه های کوچک هستند اما سوء مدیریت این استان مانع نیل به هدف ترقی وشکوفایی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *