آخرین اخبار

قوانین مناطق آزاد به شهرستان گچساران تعلق می گیرد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مزایا و قوانین مناطق آزاد به شهرستان گچساران تعلق می گیرد.

اشتراک گذاری
۱۶ مهر ۱۳۹۵
کد مطلب : 1783

به گزارش خبرنگار مهر ، غلامرضا تاجگردون پیش از ظهر جمعه در همایش «از بهارستان تا سرزمین نفت و آفتاب» که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در گچساران برگزار شد، افزود: بر اساس قانون جدید، شهرستان هایی که زیر نرخ بیکاری هستند، از مزایا و قوانین مناطق آزاد بهره مند می شوند که شهرستان گچساران نیز از این قانون مستثنی نبوده است.
تاجگردون اظهارداشت: گچساران به عنوان قلب تپنده صنعت نفت در کشور مطرح است و اگر صنعت نفت در این شهر نباشد، چرخه اقتصاد کشور دچار زیان فراوان خواهد شد.
نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما امسال در گچساران جشن صددرصدی گازرسانی به روستاها را خواهیم گرفت که این میزان در چند سال گذشته تنها ۳۰ درصد بوده است.
وی تاکید کرد: در صورتی که برنامه های ارائه شده از سوی ما به خوبی پیش رود و دولت نیز حمایت کامل کند، تا ۶ سال آینده گچساران از نظر سرمایه گذاری می تواند خودکفا شود و بار زیادی را از دوش دولت بردارد.
تاجگردون با اظهار نگرانی از وضعیت و مشکلات همسان سازی حقوق و مزایای ۱۲۰ هزار نفر از کارگران غیر رسمی در صنعت نفت، افزود: امیدواریم با تدوین قانون جدید در برنامه ششم توسعه بخش عظیمی از مشکلات این قشر زحمت کش و تاثیرگذار را برطرف نماییم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *