آخرین اخبار

از تنبلی مسئولان دانشگاه یاسوج تا سابقه اصولگرایی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان

غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه انتصاب علیمردانی از سوی دولت بررسی و تصمیم‌گیری شد، تصریح کرد: اگر وی احمدی‌نژادی بوده قطعا دولت دلش بیشتر می سوزد که مدیری بگذارد که مجری سیاست‌هایش باشد.

اشتراک گذاری
۱۵ مهر ۱۳۹۵
کد مطلب : 1766

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این شائبه که انتصاب علیمردانی با هدف اثبات قدرت تاجگردون به ائتلاف مخالف او و احتمال تبانی و ائتلاف وی با اصولگرایان است، افزود: اولا من احمدی‌نژادی نیستم، دوما آقای علیمردانی رئیس ستاد احمدی‌نژاد نبوده سوما” خدمت کردن مهم است.
“غلامرضا تاج گردون” در حاشیه شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در  جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در مورد سابقه اصولگرایی محمدعلی علیمردانی که با تازگی مدیرکل راه و شهرسازی این استان شد، اظهار کرد: وی احمدی‌نژادی نیست.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این شائبه که انتصاب علیمردانی با هدف اثبات قدرت تاجگردون به ائتلاف مخالف او و احتمال تبانی و ائتلاف وی با اصولگرایان است، افزود: اولا من احمدی‌نژادی نیستم، دوما آقای علیمردانی رئیس ستاد احمدی‌نژاد نبوده  سوما” خدمت کردن مهم است.
تاجگردون تأکید کرد: مهندس، مهندس است و نمی‌شود گفت مهندس اصولگرا یا اصلاح‌طلب؛ لذا نگاه من به برخی ادارات تخصصی است نه سیاسی.
وی با بیان اینکه انتصاب علیمردانی از سوی دولت بررسی و تصمیم‌گیری شد، تصریح کرد: اگر وی احمدی‌نژادی بوده قطعا دولت دلش بیشتر می سوزد که مدیری بگذارد که مجری سیاست‌هایش باشد.
نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان مثال، مدیرکل اصولگرایی الان در این استان داریم که از دولت اصلاحات در حال خدمت است و خوب هم کار می‌کند؛ لذا هر جا شرایط خدمت فراهم است باید حمایت کرد و مهم نیست فرد اصولگرا است یا اصلاح‌طلب.
تاجگردون این را هم گفت که مگر ما بیکاریم بیفتیم دنبال این کارها که قدرتمان را به کسی ثابت کنیم.
نماینده گچساران و باشت گفت: به دلیل کاهلی مسئولان دانشگاه یاسوج استقلال دانشکده نفت و گاز گچساران هنوز در بلاتکلیفی بسر می‌برد.
وی اظهار کرد: دانشکده نفت و گاز ردیف اعتبارات مستقل دارد، شورای گسترش و هئیت امنا هم تصویب کرده و دو سال است که بودجه مستقل دارد و با این وجود هنوز بلاتکلیف مانده است.
وی با بیان اینکه متأسفیم که تنها استانی هستیم که یک دانشگاه دولتی داریم، تصریح کرد: در این دوره جدید این سهمیه را فقط به ما دادند و من متاسفم با وجودی که دو سال آن را تصویب کردند، ولی با این وجود هنوز استقلال دانشگاه معطل مانده است.
تاجگردون این مسئله را به کاهلی و تنبلی مسئولان دانشگاه یاسوج ربط داد و گفت: هیچ ربطی به مسائل گرمسیری و سردسیری ندارد و تنها به دلیل کاهلی و «شلی» مسئولان دانشگاه یاسوج بر می گردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “از تنبلی مسئولان دانشگاه یاسوج تا سابقه اصولگرایی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان”

  1. ناشناس گفت:

    سلام خدما جناب برادر دکتر تاجگردون دیگر نمایندگان عزیز اگر مقدور است میشود توضیع دهید چرا تا الان در طول این چهار سال دو مدیرکل عوض شد وگفتند بخترین مدیر کل را درسطح کشور انتخاب شد است چرا به زودی عوض شده وعلت عوض شدن اقای مهندس فدای چه بوده است برای مردم توضحی بدهید از جناب برادر دکتر تاجگردون عزیز این مسله را بنام شما میدانند که عوض شد وعلت عوض شدن ایشان چه بود وایشان لیدر اصلحی شما بود چرا ممنون میشویم به پاسخ سوالمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *