آخرین اخبار

هدفم تخریب تاجگردون نیست

اظهارات امام جمعه گچساران در خصوص مشکلات اقتصادی شهرستان و عنوان موضوع تقاضای نان قرضی از نانوایی ها توسط بعضی از اقشار کم درآمد در گچساران ، منتقدانی داشت. حجت الاسلام حجازی  پیرامون این سؤال که برخی منتقدان می گویند در شهرهای اطراف نیز مسئله بیکاری یا نداشتن پول نان توسط برخی اقشار مردم وجود […]

اشتراک گذاری
۱۹ مهر ۱۳۹۵
کد مطلب : 1847

اظهارات امام جمعه گچساران در خصوص مشکلات اقتصادی شهرستان و عنوان موضوع تقاضای نان قرضی از نانوایی ها توسط بعضی از اقشار کم درآمد در گچساران ، منتقدانی داشت.
حجت الاسلام حجازی  پیرامون این سؤال که برخی منتقدان می گویند در شهرهای اطراف نیز مسئله بیکاری یا نداشتن پول نان توسط برخی اقشار مردم وجود داشته اما تاکیدات مداوم شما بر بیان مشکلات اقتصادی گچساران در تریبون های رسمی در راستای انتقاد و تخریب نماینده گچساران و باشت می باشد و آیا بهتر نبود این اظهارات در جلسه خصوصی با رییس مجلس مطرح میشد،گفت :

من بارها از خیلی از دوستان اعم از سیاسی ،خبرنگاران و خبرگزاری ها این خواهش را داشته ام که تقوا را رعایت کنند و دنبال این نباشند که بنده یا دیگری که صحبتی می کنیم درپی ربط داد صحبت گفته شده به شخص دیگری باشند.
امام جمعه گچساران افزود:مناسب شأن مومن نیست که نماینده, امام جمعه ، استاندار و فرماندار حرفی می زند بگردیم چیزی از درون آن حرفها دربیاوریم و به دیگران نسبت داده و بگوییم مرادش از گفتن فلان حرف با دیگران می باشد.

 

حجازی اظهار داشت:ما باید مشکلات شهرمان را به دشمنان و نامحرمان نگوییم اما در جلسات خودمان وکه مسئولین شهرستانی ،استانی و خصوصأ وقتی که مسولین کشوری حضور دارند مثل همین اظهاراتی که بنده خدمت دکتر لاریجانی در جلسه عمومی بیان کردم به این دلیل است که از بیرون تصور نشود چون گچساران نفت و گاز دارد پس مردمش بی نیاز هستند یا بیکاری وجود ندارد و در واقع نگفتن این موضوعات و مشکلات خلاف واقع است.

امام جمعه گچساران تاکید کرد:

چرا که گفتن این مشکلات در حضور دکتر لاریجانی که ریاست قوه مهم و تأثیرگذار مقننه را بر عهده دارد و یکی از قوای مهم کشور است می تواند در جهت رفع مشکلات مردم موثر باشد.

وی گفت:من بعنوان امام جمعه باید مشکلات مردم را بیان کنم و در آن جلسه دشمن و نامحرمی نبود و می بایست این مشکلات همواره گفته می شد تا به آنها رسیدگی شود.

حجت الاسلام حجازی در پایان گفت:در جلسه خصوصی بنده با دکتر لاریجانی راجع به مشکلات حوزه علمیه و موضوعات فرهنگی و دینی شهرستان صحبت شد و خواستار پیگیری از سوی ایشان شدم که محدودیت وقت آن جلسه ،امکان بیان مشکلات مردم میسر نشد و صلاح نبود که مشکلات حوزه علمیه و مسایل فرهنگی در جلسه عمومی بیان شود و به همین دلیل مشکلات مردم در جلسه عمومی بیان شد.
گفتگو از اکبر کرمی آبدهگاه

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *