آخرین اخبار

رقابت تاجگردون و سایر نمایندگان در عرصه فضای مجازی +تصاویر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور فعال در عرصه فضای مجازی قصد دارند با مردم ارتباط مستقیم و دو سویه داشته باشند؛ از این رو با انتشار تصاویر فعالیت های روزانه و یا واکنش هایی نسبت به موضوعات روز به نظر خواهی از مخاطبان خود می پردازند مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی […]

اشتراک گذاری
۰۶ مهر ۱۳۹۵
کد مطلب : 1081

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور فعال در عرصه فضای مجازی قصد دارند با مردم ارتباط مستقیم و دو سویه داشته باشند؛ از این رو با انتشار تصاویر فعالیت های روزانه و یا واکنش هایی نسبت به موضوعات روز به نظر خواهی از مخاطبان خود می پردازند
مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با انتشار پست اینستاگرامی از انتصاب خود به عنوان رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.
مسعود پزشکیانغلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود بریده ای از مصاحبه خود با تابناک با عنوان: ” بازگشت احمدی نژاد بازی سیاسی است” را به نمایش گذاشت.
تاجگردون مصاحبه با تابناک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد آشوری تازیانی نماینده مردم شریف بندر عباس و قشم در مجلس شورای اسلامی تصویری از دیدار رییس مجلس نمایندگان سوریه  با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و علاءالدین بروجردی منتشر کرد.

آشوری

امیر خجسته نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصویری از صفحه اول یکصد و بیست و یکمین شماره نشریه سیاسی فرهنگی “چشم انداز همدان” به صاحب امتیازی خود، در معرض نمایش گذاشت.

مصاحبه امیر خجسته با نشریه چشم انداز

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شریف فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی اینستاگرامی از حضور و سخنرانی در مجمع سندیکای لوله و پروفیل در اتاق بازرگانی ایران خبر داد.

موسوی لارگانی حضور در جلسه با اتاق بازرگانی ایران

فاطمه سعیدی نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی مصاحبه خود با ایسنا را در اینستاگرام خود به نمایش گذاشت و این گونه نوشت: ” باید فضای امنی برای فرهنگیان فراهم شود تا آنها بتوانند خواسته های صنفی خود را بدون واهمه اعلام کنند.”

فاطمه سعیدی

وی همچنین تصویر نوشته اینستاگرامی دیگری با متن ” معلمان و مدیران مدارس بدون سرانه و بودجه کافی امور را انجام می دهند و اگر می بینیم در مدارس کارها به شکل قابل قبولی انجام می شود محصول تدبیر معلمان و مدیران است” را به نمایش گذاشت.

فاطمه سعیدی

این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی پستی دیگر با این عنوان در اینستاگرام شخصی خود به نمایش گذاشت: ” موضوع تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مطالبه این مجلس نیست و در دوره های قبل نیز مطرح بوده است که امیدواریم با اعلام آمادگی مسئولان این صندوق، این مهم به درستی و به دور از حب و بغض ها صورت پذیرد.”

فاطمه سعیدی

فاطمه سعیدی در پستی دیگر هشدار داد: ” فرهنگیان خواستار تغییرات هستند. آقای وزیر! تغییرات به تاخیر افتاده است”

فاطمه سعیدی

سکینه الماسی نماینده مردم شریف کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصویری از شهید حسین صافی خردسال ترین شهید استان بوشهر در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد.

سکینه الماسی گرامیداشت هفته دفاع مقدسغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی پیامی به مناسبت روز جهانگردی در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی روز جهانگردی

وی همچنین در پستی دیگر روز خانواده را تبریک و به تکریم روز بانشستگان پرداخت.

جعفرزاده ایمن آبادی روز خانواده و تکریم بازنشستگانا

ین نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی بریده ای از مصاحبه خود با ایسنا تحت عنوان :” دغدغه رهبری برای تکرار نشدن خاطرات تلخ سال ۸۸ است” را در معرض نمایش گذاشت.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت و گو با ایسنا

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی از حضور خود در برنامه تیتر امشب شبکه خبر اطلاع داد و بیان کرد: ” اقتصاد کنونی کشور متکی به درآمدهای نفتی است و برنامه ششم در جهت حل این مشکل اساسی حرکت می کند.”

جعفرزاده ایمن آبادی برنامه تیتر امشب

جعفرزاده ایمن آبادی ضمن انتشار پست اینستاگرامی دیگری چنین نوشت: ” رشد تحولات ارزشمند منطقه آزاد انزلی در سال های اخیر ستودنی است.”

جعفرزاده ایمن آبادی درباره منطقه آزاد

وی همچنین با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام خود از نشست با عادل آذر رییس دیوان محاسبات کشور و منتی نژاد معاون هماهنگ کننده امور استانها در محل دیوان محاسبات خبر داد.

جعفرزاده ایمن آبادی نشست با عادل آذر

محمد دامادی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از جلسه ای در خصوص مشکل اتحادیه طلافروشان کشور خبر داد.

دامادی جلسه با اتحادیه طلا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *