آخرین اخبار

حاشیه سازی رسانه ای برای تیم نفت و گاز گچساران

جای تعجب است که بعد از بردهای شیرین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دیدارهای دوستانه،لیگ دو کشور و حذف قهرمان لیگ برتر از جام حذفی و تنها با کسب یک باخت تیتری  در رسانه های محلی با  عنوان  نفت و گاز در سراشیبی سقوط  قرار گرفته است منتشر گردد.   آیا تیمی با […]

اشتراک گذاری
۲۸ مهر ۱۳۹۵
کد مطلب : 2199

جای تعجب است که بعد از بردهای شیرین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دیدارهای دوستانه،لیگ دو کشور و حذف قهرمان لیگ برتر از جام حذفی و تنها با کسب یک باخت تیتری  در رسانه های محلی با  عنوان  نفت و گاز در سراشیبی سقوط  قرار گرفته است منتشر گردد.

 

آیا تیمی با یک باخت و مساوی را باید سقوط کرده دانست؟

 

تیم فوتبال نفت وگاز گچساران فصل گذشته تا لحظات آخر شانس کسب جواز حضور در لیگ یک کشور را داشت که متاسفانه این امر مهم محقق نشد و در بازی برگشت پلی آف نیز آن حوادث تلخ در سکوها رخ داد که باعث لطمه به آبروی فوتبال گچساران شد.

 

خوشبختانه با درایت مسئولان ورزشی نفت گچساران یکی از بهترین گزینه های ممکن برای فصل جدید مسابقات به سکانداری تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز انتخاب شد که در طول چند ماهی که وی(داریوش یزدی) هدایت تیم نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از نمایندگان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد در فوتبال کشور را بر عهدا گرفته است توانسته است انسجام و نشاط خوبی را به تیم تزریق  و با بستن یک تیم هماهنگ و جوان امیدها را برای صعود این تیم به لیگ دسته اول کشور دوچندان نماید.

 

کارنامه داریوش یزدی به عنوان سرمربی تیم نفت گچساران تاکنون قابل قبول بوده و این تیم راه درازی تا رسیدن به جایگاه مطلوب که کسب مجوز حضور در مسابقات لیگ یک کشور است  در پیش رو داشته و اگر کسانی قصد دارند با کوچکترین بهانه ای تیم را به سمت حاشیه سوق دهند در واقع ظلم به هزاران جوان علاقمند به این تیم روا داشته اند.

 

داریوش یزدی به دلیل سالها حضور در متن فوتبال کشور دارای کلاس فوتبالی خوبی بوده و قطعا برای هر بازی این تیم برنامه خواهد داشت و نباید انتظارات به گونه ای باشد که از وی فقط انتظار کسب پیروزی داشت و باید باخت را جزئی از فوتبال دانست.

 

خوشبختانه دوره محرومیت سه جلسه ای تیم نفت از حضور تماشاگران خود به پایان رسیده و سکوهای ورزشگاه شهدای نفت از بازی بعدی این تیم می توانند مملو از تماشاگر مشتاق و هواداران واقعی این تیم شود که بارها سرمربی تیم و بازیکنان اعلام داشته اند مشتاقانه حضور تماشاگران را انتظار می کشند اما اگر کسانی بخواهند از این فرصت برای تیم یک تهدید ساخته و اسباب حاشیه را فراهم آورند قطعا نگران کننده خواهد بود و مسئولان ورزش نفت باید بحث ساماندهی سکوها را بیشتر مد نظر قرار دهند.فانوس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *