آخرین اخبار

توقف نفت و گاز گچساران در بازی خانگی

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال کشور در مقابل تیم اروند خرمشهر متوقف شد .این بازی بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید. این دیدار از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای نفت انجام […]

اشتراک گذاری
۲۳ مهر ۱۳۹۵
کد مطلب : 1946

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال کشور در مقابل تیم اروند خرمشهر متوقف شد .این بازی بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

این دیدار از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای نفت انجام شد و دو تیم بالانشین جدول گروه یک ، بازی نزدیکی از خود به نمایش گذاشتند و در پایان دو تیم جنوبی فوتبال کشور به نتیجه مساوی رضایت دادند.

در این بازی تیم نفت گچساران که چندین بازیکن خط میانی خود را مصدوم می دید و با ترکیبی متفاوت در این بازی ظاهر شد اما نتوانست مانند بازی های هفته های گذشته دروازه حریف خود را بازکند و خط دفاع و بازیکنان میانی تیم اروند خرمشهر روز خوبی را سپری کردنند و با ازکار انداختن عناصر تهاجمی تیم نفت و گاز گچساران به یک امتیاز ارزشمند این بازی خارج از خانه دست پیدا کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *