آخرین اخبار

دخالت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در واگذاری مناقصات

رئیس سندیکای پیمانکاری کهگیلویه و بویراحمداز دخالت نمایندگان استان در واگذاری مناقصات خبر داد .

اشتراک گذاری
۱۹ شهریور ۱۳۹۵
کد مطلب : 127

در خبری که از سوی رئیس سندیکای سندیکای پیمانکاری کهگیلویه و بویراحمد در برخی خبرگزاری منتشر شده است وی از دخالت نمایندگان استان در واگذاری مناقصات خبر داد .
شفیع رحیمی پور در ادامه اظهارات قابل تامل خود آورده است:امروز متاسفانه دخالت های نمایندگان در واگذاری مناقصات زیاد شده و هرکس متصل به این افراد نباشد احساس بی کسی می کند که تقاضا داریم نهادهای امنیتی و نظارتی در این موضوع و همچنین سلامت مناقصات نه صرفا قیمت، چرا که بهترین قیمت کمترین نیست و این را پروژه های نیمه تمام گذشته به خوبی شهادت می دهند، نظارت مستمر داشته باشند.
هر چند که در تمامی ادوارهای مختلف خبرهایی این چنینی پیرامون نمایندگان مطرح بوده است اما این افشاگری از زبان یک مسئول که رئیس سندیکای سندیکای پیمانکاری کهگیلویه و بویراحمد بوده در صورت واقعیت در واقع خبر از نوعی فساد مهندسی شده برای رشد و بالاکشیدن افراد خاص و متصل به نمایندگان محسوب شده که نوعی زد و بند سیاسی محسوب می شودندیکای سندیکای پیمانکاری کهگیلویه و بویراحمد در برخی خبرگزاری منتشر شده است وی از دخالت نمایندگان استان در واگذاری مناقصات خبر داد . به این گونه که در ایام انتخابات برخی صاحبان ثروت برای پیروزی نماینده ای پول خرج کرده تا بعد از قبول شدن کاندید مطلوب خود از وی امتیاز برخی مناقصات بزرگ را دریافت نمایند.
نکته جالب این افشاگری آنجا بوده که وی در اظهارات خود از لفظ نمایندگان استان و نه برخی نمایندگان استان استفاده کرده است و به این معنی بوده که هر سه نماینده متهم به این عمل هستند که رئیس مجمع نمایندگان استان باید هرچه سریعتر در مورد این اظهارات مهم شفاف سازی نماید.
بهرحال در اظهارات شفیع رحیمی پور که در برخی سایت های خبری استان منتشر شده است مخاطب از وجود نوعی تبعیض و بی عدالتی در برگزاری آزاد و عادلانه مناقصه های پیمانکاری در استان خبر می دهد که مسئولین مبارزه با فساد در استان باید هرچه سریعتر این اظهارات را جدی و پیگیری نمایند زیرا این اقدام نمایندگان در صورت صحت نوعی گناه و خطای بزرگ محسوب می شود.
فانوس زاگرس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *