آخرین اخبار

نامه حجازی به استاندار در خصوص اظهارات معاون سازمان مدیریت استان

در پی اظهارات معاون برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص امام جمعه شهرستان گچساران در جلسه شورای اداری حجت‌الاسلام حجازی واکنش نشان داد. بسم الله الرحمن الرحیم محضر استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر خادمی استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض سلام و ادای احترام انتظار می رود […]

اشتراک گذاری
۱۶ شهریور ۱۳۹۵
کد مطلب : 68

در پی اظهارات معاون برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص امام جمعه شهرستان گچساران در جلسه شورای اداری حجت‌الاسلام حجازی واکنش نشان داد.

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر خادمی استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
ضمن عرض سلام و ادای احترام
انتظار می رود محبت فرمایید سخنان جناب آقای علی شهابی فر معاون برنامه و بودجه استان که امروز سه شنبه ۱۶/۶/۹۵ در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران افاضه فرمودند را با دقت مطالعه کنید و در صورتی از طرف دفتر مقام معظم رهبری حفظه الله یا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حکمی و دستوری مبنی بر اینکه امام جمعه باید از معاون برنامه و بودجه استان یا فرماندار یا استاندار یا وزیر و وکیل موظف است در هر صورت اطاعت کند حتی در بحث کنسرت ها و هزینه هایی که بعضی جاهای اینچنینی مصرف می شود در اختیار حضرتعالی یا مجموعه محترم استانداری قرار گرفته است دستور فرمایید به حقیر و سایر ائمه جمعه استان اعلام شود تا با وظیفه خود آشنا شویم و به وظیفه عمل نماییم در غیر اینصورت به دوستانی که آشنایی با قوانین و وظایف مسئولین و ائمه جمعه کشور را ندارند دستور فرمایید تا از محدوده اختیارات خود خارج نشوند .
ضمنا مزیده اطلاع ، اردوی زیارتی ائمه جمعه استان و شجره طیبه صالحین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مشهد مقدس به منظور پابوسی آقا امام رضا (ع) قبلا وقت آن تعیین شده بود و امام جمعه عالم الغیب نیست و از چنین جلسه ای اطلاع نداشتند تا به خاطر قدوم مبارک مهمان این جلسه در شهرستان گچساران، زمان اردوی ائمه جمعه استان را تغییر یا اردو را کنسل نمایند .
ضمنا وقت دادن به سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه در اختیار امام جمعه می باشد و به دلایل متعددی توفیق اجرای دستور آقای شهابی معاون برنامه و بودجه نسبت به تعیین سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه را نداریم .

و در پایان قابل توجه جناب آقای شهابی فر ؛ در شهرستان گچساران خیلی از جلسات دیگری نیز تشکیل شد که ما اطلاع نداشته ایم که اگر نیاز بود خواهم گفت چه کسانی و چگونه جلسات را تشکیل داده اند.
با تقدیم احترام
احقرالطلاب(کوچکترین طلبه)
سید امین الله حجازی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “نامه حجازی به استاندار در خصوص اظهارات معاون سازمان مدیریت استان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *