آخرین اخبار

تحول در فرهنگ و هنر گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت:با ساخت و بهره برداری  طرح های مجتمع فرهنگی هنری و مجتمع پردیس هنری شهر دوگنبدان شاهد تحولی در فرهنگ و هنر گچساران خواهیم بود. امیر حسین نوروزی اظهار داشت : مجتمع فرهنگی هنری شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت ۹ هزارو ۶۰۰ مترمربع و با زیربنای سه […]

اشتراک گذاری
۱۵ شهریور ۱۳۹۵
کد مطلب : 13

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت:با ساخت و بهره برداری  طرح های مجتمع فرهنگی هنری و مجتمع پردیس هنری شهر دوگنبدان شاهد تحولی در فرهنگ و هنر گچساران خواهیم بود.
امیر حسین نوروزی اظهار داشت : مجتمع فرهنگی هنری شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت ۹ هزارو ۶۰۰ مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۷۰۰ مترمربع در پنج طبقه درحال احداث است.
وی افزود: ۱۵ میلیارد ریال سالجاری به طرح مجتمع فرهنگی هنری گچساران اختصاص یافت که در صورت جذب این میزان اعتبار تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.
نوروزی ادامه داد: عملیات اجرایی این مجتمع در سال ۸۳ آغاز شده که سه سالن ۱۵۰ نفره، نگارخانه، ساختمان های انجمن های ادبی و ساختمان اداری از بخش های مختلف این طرح است.
وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی و هنری گچساران هم اینک ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در مرحله اجرای محوطه سازی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: مجتمع پردیس هنری دوگنبدان در زمینی به مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۵۵۰ مترمربع ساخته می شود.
نوروزی تصریح کرد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح نیز سالجاری اختصاص یافت که امید است این طرح در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: مجتمع پردیس هنری دوگنبدان از بخش های مختلفی از جمله سالن موسیقی، سالن همایش و برنامه های عمومی، سالن پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری، گالری و سالن اجتماعات تشکیل شده است.
وی اظهار داشت: گچساران با قدمت ۶۰ ساله تاکنون هنرمندان مطرحی را در عرصه ملی و بین المللی معرفی کرده است.
نوروزی عنوان کرد: سینمای شهر گچساران نیز در حال واگذاری به بخش خصوصی است.
وی تصریح کرد: با وجود کمبود امکانات، هنرمندان گچسارانی تاکنون در سطح کشور خوش درخشیده اند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: پلاتو نمایش گچساران نیز با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیون ریال در حال تجهیز و تعمیر است.(ایرنا)

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *