آخرین اخبار

از اشرافی گرایی فرزندان تا نماینده یکی از محرومترین مناطق کشور

رضا و رامین هاشمی پور فرزندان عدل هاشمی پور نماینده شهرستانهای محروم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با انتشار تصاویری از زندگی لوکس خود در فضای مجازی (اینستاگرام) در حالی به فخر فروشی مشغول هستند که پدر آنها مدعی ساده زیستی و مدافع محرومان جامعه است.

اشتراک گذاری
۲۸ شهریور ۱۳۹۵
کد مطلب : 460

استان کهگیلویه و بویراحمد و به طبع آن چهار شهرستان(کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی) جزو محرومترین مناطق کشور هستند و رتبه دوم بیکاری را داراست، با این وضعیت متاسفانه برخی مسئولین و خانواده هایشان به زندگی اشرافی و تجملاتی می پردازند که با روح انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی ناسازگاری دارد.

رضا و رامین هاشمی پور فرزندان عدل هاشمی پور نماینده شهرستانهای محروم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با انتشار تصاویری از زندگی لوکس خود در فضای مجازی (اینستاگرام) در حالی به فخر فروشی مشغول هستند که پدر آنها مدعی ساده زیستی و مدافع محرومان جامعه است و با شعار خدمت به محرومان این دیار پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشت و نزدیک به ۶۰ هزار رای مردم این منطقه محروم را کسب کرد و به مجلس راه یافت.

این در حالی است که رهبر انقلاب همواره در فرمایشات خود به مسئولان توصیه می کنند ساده زیست باشند و آنها را از تجملات و زندگی لوکس برحذر می دارند.

این نوع زندگی لوکس آقازاده ها و نمایش آن در شبکه های مجازی نه با آموزه های این انقلاب و نه با سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ گونه تناسبی ندارد. و این در حالی است که بسیاری از جوانان حوزه انتخابیه آقای هاشمی بیکار و فاقد شغل مناسبی هستند.

بخش از فرمایشات رهبری در دیدار با کارگزاران نظام در سال ۱۳۷۸ :

فضا را، فضای تجمّلاتی و تجمّل‏گرایی و عادت کردن به تجمّل قرار ندهیم؛ چون امروز اگر این روحیه تجمّل‏گرایی در جامعه ما رواج پیدا کند ـ که متأسفانه تا میزان زیادی هم رواج پیدا کرده است ـ بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و اخلاقی کشور اصلاً حل نخواهد شد. تجمّل‏گرایی و گرایش به اشرافیگری در زندگی، ضررها و خطرهای زیادی دارد: هیچ وقت عدالت اجتماعی تأمین نخواهد شد؛ هیچ‏وقت روحیه برادری و الفت و انْس و همدلی ـ که برای همه کشورها و همه جوامع، بخصوص جامعه ما، مثل آب و هوا لازم است ـ پیش نخواهد آمد. این همان تأثیر حرف و اقدام و عملکرد من و شما در روحیه مردم است. این اهمیت تقوای ما را این‏قدر زیاد می‌کند.ما که مسئول هستیم، از حساب الهی، از سختی حساب الهی، از فزعِ یوم ‏الحساب غفلت داریم و هرچه مسئولیتمان بیشتر باشد، این خطر سنگینتر است.

این تصاویر همانگونه که مشخص است در دبی، کیش، مازندران و شمال تهران گرفته شده است:

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ پاسخ به “از اشرافی گرایی فرزندان تا نماینده یکی از محرومترین مناطق کشور”

  1. solo گفت:

    زنده باد عرقسوز

  2. ناشناس گفت:

    هرچه پوله حرومت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *