آخرین اخبار
اشتراک گذاری
۲۱ خرداد ۱۳۹۸
کد مطلب : 28692

 

 

موضوع کارآفرینی و اشتغال بسیار اهمیت دارد و شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود کارخانه‌های بزرگ از بیکاری جوانانش رنج می‌برد، بدون شک باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارشناسی شده باید در راستای رفع این معضل گام برداشته شود. شهرستان گچساران با وجود شرایط اب و هوایی و وجود نفت اما متأسفانه در زمینه اشتغال جوانانش مشکلات زیادی وجود دارد و مسئولان هم با این چالش روبرو هستند.
در حالی که اقدامات دقیق و درست حسابی می‌تواند این مشکلات را تاحدودی مرتفع سازد، اما متأسفانه تبعیض در بکارگیری نیروها و واگذاری مسئولیت‌ها و طرح‌ها نه تنها مشکل بیکاری عموم جامعه را برطرف نمی‌نماید بلکه بی‌اعتمادی به مسئولان را هم ایجاد می‌کند.
عادل امینی مدیرعامل مجتمع صنایع غذایی سرسبز با استناد به یک صورتجلسه به عنوان دبیر و مسئول پیگیری اجرای طرح‌های کارگروه کارآفرینی و اشتغال شهرستان گچساران منصوب شد.
عبدالرحیم رحیمی فرماندار سابق گچساران با استناد به صورتجلسه ۲۵ / شهریور/ ۹۳، عادل امینی همسر خواهر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت را به عنوان دبیر و مسئول پیگیری اجرای طرح‌های کارگروه کارآفرینی و اشتغال شهرستان گچساران منصوب کرد، حال سئوالات زیادی در افکار عمومی ایجاد می‌شود که این مسئولیت بر اساس کدام بند قانونی به «امینی» سپرده شده است، و در زمان مسئولیت امینی چه تعداد طرح پیگیری شد؟
«امینی» الان باید به مردم و مسئولان گزارش کاملی بدهد که وی از سال ۹۳ که این مسئولیت را برعهده داشته است، پیگیر کدام‌ طرح‌ها و با چه میزان اشتغال بوده است؟ «باغ بنوشکه گچساران» چگونه احداث گردیده است؟ و .

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۹ پاسخ به “داماد تاجگردون چگونه همه کاره کارگروه اشتغال گچساران شد؟”

  1. بیکار الدوله گفت:

    ایشان که کارمند نیست چگونه مگه میشه از بیرون کسی به چنین جای مهمی در شرایط شکننده فعلی به کار گرفته شود و ابدا این انتصاب محفلی قانونی نیست ….بازرسی و نیروهای امنیتی کجایند

  2. بیکار گفت:

    از بی عرضگی رییس اداره کار و عواملش هست که ایشان شده اند همه کاره

  3. فاجعه گفت:

    مگه صنایع غذایی سرسبز ۲۰ سال پیش ورشکسته نشد چطور ایشان که توانایی هدایت و زاهبری یک کارخانه کوچک رو نداشته این پست رو گرفته. این اتفاقات از این گروه کم نیست با کمی دقت در ادارات و سازمان ها انواع افتضاحات رو خواهید دید.

  4. قورباغه گفت:

    آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا میخونه

  5. black گفت:

    تاج گردون اینو گذاشته واسه اشتغال زایی وابستکان و اشنایان خود و همچنین پیروزی در انتخابات مجلس… یه مشت لا..بتمام معنا

  6. شهروند گفت:

    این اقا در سال های ۹۴ تا ۹۷ هر ساله وام های کلانی میومد برای اشتغال زایی به عنوان مثال در سال ۹۵ مبلغ ۱۴ میلیارد وام اومد برای ۱۴ هزار جوان بیکار این شهر ۶ میلیارد رو هیمن اقای امینی گرفت مبلغ ۴ میلیارد رو اقای ف ک پسر دایی تاج گرفت ۴ میلیارد رو ۱۴ هزار تای بقیه نگرفتن اونا رو اقوام نزدیک شون گرفتن .

  7. تاسف عمیق گفت:

    آقای تاجگردون مردم گچساران به شما رای دادند که این بلا ها را سرشون بیاورید مگه ما چه دشمنی با شما داشتیم که جوانانمون را به این روز انداختی

  8. بیصداییکه درگلو خفه شد ،ماند گفت:

    مگر این اقای امینی سال ۹۰در محل کارخانه موادغذاییشان مرغ بومی پرورش نمیداد،البته درک میکنم که بیکاری سخت است ولی دلیل انتصاب ایشان را نمیتوانم درک کنم ،که چگونه کار افرین، شهرم وجوانانش رابااجرای همه طرحها بدنبالطراحی امامزاده جعفر برای ما به درک فرستاد،گمان کنم درک کریمانه ترین سهم ما ازعدالت طرح هاواشتغالو….. اقایان بااصالت ،ژن خوب شد .حاجی جان مچکریم

  9. م گفت:

    ماشاالله اقافساده برای خودش دم دستگاهی زده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *