آخرین اخبار

مانور اطفای آتش سوزی و انفجار در سی‌سخت+تصاویر و فیلم

مانور آتش سوزی و انفجار در شبکه گاز شهر سی سخت توسط شرکت گاز ناحیه با همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

اشتراک گذاری
20 January 2022
کد مطلب : 88378

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مانور آتش سوزی و انفجار در شبکه گاز در شهر سی‌سخت توسط شرکت گاز ناحیه با همکاری هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی در شهر سی سخت برگزار شد.

رهنورد رئیس شرکت گاز دنا در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: شرکت گاز ناحیه دنا جهت بالا بردن توان عملیاتی خود برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی اقدام به برگزاری مانور آتش سوزی و انفجار در شبکه گاز سی‌سخت با همکاری هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی کرد که خوشبختانه مشخص شد نیروهای شرکت گاز و دیگر ارگان ها از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند و توان رویارویی با هر گونه حوادث احتمالی را دارند.

رهنورد اظهار داشت: مردم شهرستان دنا هرگونه شکستگی و آتش سوزی در رابطه با لوله گاز را با شماره تلفن  ۱۹۴ در میان بگذارند تا نیروهای ما در نزدیکترین زمان ممکن به محل حادثه برسند و از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

محسنی رئیس هلال احمر دنا گفت: نیروهای هلال احمر شهرستان دنا به صورت ۲۴ساعته در حال آماده باش هستند تا اگر حادثه ای در هر نقطه از شهرستان رخ داد در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شوند و عملیات امداد و نجات را آغاز کنند که خوشبختانه تا به امروز نیروهای هلال احمر دنا در حوادث مختلف نشان داده که همیشه آمادگی کامل دارند و می‌توانند در هر بحرانی کارساز باشند.

 

انتهای پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *