آخرین اخبار

انقضای مصرف!

اخبار منتشره در فضای رسانه های مجازی حکایت از آن دارد که تعدادی از مدعیان اصلاح طلبی در “کهگیلویه و بویراحمد” با برخی مسئولان ارشد دولتی در تهران دیدار و خواهان کنار گذاشتن استاندار بدلیل آنچه که ضعف مدیریتی قلمداد کرده، شده اند.  ظاهراً در این دیدار مطالبی درباره چگونگی برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری […]

اشتراک گذاری
15 February 2017
کد مطلب : 8262

اخبار منتشره در فضای رسانه های مجازی حکایت از آن دارد که تعدادی از مدعیان اصلاح طلبی در “کهگیلویه و بویراحمد” با برخی مسئولان ارشد دولتی در تهران دیدار و خواهان کنار گذاشتن استاندار بدلیل آنچه که ضعف مدیریتی قلمداد کرده، شده اند.  ظاهراً در این دیدار مطالبی درباره چگونگی برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری و تاثیر ضعف مدیریتی استان و بویژه عملکرد شخص استاندار بر رای مردم منعکس و نارضایتی شدید حامیان دولت و مردم منتقل شده است .

 یادداشت روزنامه عصر انتظار در آغازین روزهای انتصاب سید موسی خادمی تحت عنوان« مدیریت بومی، فرصت ها و تهدیدها» سند محکمی بر پایان شوم متاثر شدن از قوم گرایی های منفی و جریان گرایی های کور سیاسی است.زیرا در این یادداشت بر حمایت از مدیریت بومی تأکید و شرط استمرار آن منوط به پرهیز از دامن زدن به جناح گرایی و آپارتاید قبیله ای گردیده بود.

برخی اصلاح طلبان افراطی در این بازه زمانی تدبیر و امید،  استقلال استاندار را سلب و چینش برخی نیروهای فاقد لیاقت و شایستگی را دیکته وار مطالبه و اعمال کرده و در واقع این مدیریت را قرق و به انحصار خود درآورده بودند که خلاف مشی نظام و چنین جایگاه مهمی است چرا که این جایگاه میراث بزرگ شهداء و متعلق به اقشار مختلف است .  اکنون که دسته ای از اصلاح طلبان آرد خود را بیخته، درصدد آویختن الک خود هستند  تا نگاه یک بار مصرفی شان به استاندار مصداق عینی یابد.

این گروه تقسیم غنایم! را نا عادلانه دانسته و در نتیجه ضعف مدیریتی استاندار را در بوق و کرنا کرده اند. این اعتراض با این ماهیت همان « انقضای مصرف» و سوت پایانی برای آقای استانداری است که شایستگی ها را در جولانگاه سیاست و قومیت ذبح کرد.

زریر حجتی – عصرانتظار

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *