آخرین اخبار

واکنش فرمانداری چرام به خبر تعطیلی دانشکده صنعت و معدن

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرام به خبر تعطیلی دانشکده صنعت و معدن چرام واکنش نشان داد. 

اشتراک گذاری
03 December 2021
کد مطلب : 82552

؛معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرام به خبر تعطیلی دانشکده صنعت و معدن چرام واکنش نشان داد. 
به گزارش ۱۹ آبان از چرام؛ بعداز اولین نشست خبری دکترکرمی رئیس جدید دانشگاه یاسوج و توضیحات وی در خصوص اینکه نظر روسای سابق دانشگاه به دانشکده چرام مساعد نبود و تعطیلی دانشکده صنعت و معدن چرام این مسأله در فضای مجازی واکنش‌هایی در چرام داشت.
 سرتیپ خادمی معاون فرمانداری چرام در واکنش به این خبر بیان کرد: در گفت و گویی که با دکتر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج داشتم خبر تعطیلی دانشکده چرام را تکذیب کرد و وی اعلام کرد که در نشست خبری ما گفتیم قبلاً نظر روسای سابق دانشگاه یاسوج نسبت به دانشکده صنعت و معدن چرام مساعد نبود.
 خادمی گفت: طبق صحبت تلفنی که با دکتر کرمی داشتم وی اطمینان داد که ما دانشکده چرام را نجات می‌دهیم و رشته‌های کارشناسی مناسب را اضافه و ارتقا می‌دهیم.
 معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرام گفت: انشاالله روز دوشنبه هفته آینده رئیس دانشگاه یاسوج به چرام سفر می‌کنند و از نزدیک مشکلات و پتانسیل‌های دانشکده صنعت و معدن چرام را بررسی می‌کند که امیدواریم این سفر برای چرام پرخیر و برکت باشد..
 خادمی اضافه کرد در گفت و گویی که با دکتر سروش رئیس دانشکده چرام داشتم بیان کرد که ما تلاش کنیم روند پیشرفت دانشکده را سرعت ببخشیم و علاوه بر توسعه زیرساختی و عمرانی به توسعه رشته‌های دانشکده هم اهتمام داریم.
 معاون عمرانی فرمانداری چرام در پایان بیان کرد که از برای توسعه تنها دانشکده دولتی در کهگیلویه بزرگ در شهرچرام از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و انشالله با مدیریت جدید دانشگاه یاسوج که از فرزندان دلسوز و شایسته استان است دانشکده چرام بتواند در جهت توسعه شهرستان چرام مفید باشد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *