آخرین اخبار

کرونا جشنواره «برلین» را به تعویق می‌اندازد؟

سخنگوی جشنواره فیلم برلین به «ورایتی» اعلام کرده است همچنان تمهیدات برای برگزار فیزیکی این رویداد در نظر گرفته شده است و هنوز مذاکراتی درباره برنامه‌های جدید صورت نگرفته است.

اشتراک گذاری
03 December 2021
کد مطلب : 82546

گفته می‌شود جشنواره فیلم برلین که طبق برنامه اعلام شده قرار است در ماه فوریه به صورت فیزیکی برگزار شود، با شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا احتمال تغییر برنامه برای برگزاری جشنواره را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ورایتی، با شناسایی نوع «امیکرون» ویروس کرونا در بخش‌هایی از نقاط جهان، شماری از منابع آگاه به «ورایتی» از احتمال مورد بررسی قرار گرفتن برنامه‌های جدید برای تغییر برگزاری جشنواره فیلم برلین که قرار است در ماه فوریه به صورت فیزیکی برگزار شود خبر دادند.

با این که به نظر می‌رسد مسوولان برگزاری جشنواره برلین بر برگزاری فیزیکی مصمم هستند، اما  گفته می‌شود مذاکراتی برای تعویق این جشنواره از تاریخ تعیین شده کنونی به ماه ژوئن صورت گرفته است. به گفته این منابع به نظر می‌رسد به تعویق انداختن جشنواره به نسبت برگزاری آن به صورت مجازی احتمال بیشتری داشته باشد. جشنواره برلین در سال ۲۰۲۱ به دلیل شیوع نوع دلتای ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

شایعاتی درباره امکان ایجاد تغییرات در برنامه برگزاری این جشنواره از هفته جاری آغاز شد. این هفته همچنین جشنواره فیلم اروپایی هم اعلام کرد در یازدهم دسامبر مراسم مجازی برگزار خواهد کرد.

با این حال سخنگوی جشنواره فیلم برلین به «ورایتی» اعلام کرده است همچنان تمهیدات برای برگزار فیزیکی این رویداد در نظر گرفته شده است و هنوز مذاکراتی درباره برنامه‌های جدید صورت نگرفته است.

دولت آلمان اخیرا ظرفیت تماشاگران سالن‌های کنسرت‌ها را به ۵۰ درصد کاهش داده و دسترسی به مکان‌های عمومی را تنها برای افراد واکسینه شده و بهبود یافتگان از کووید امکان‌پذیر کرده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *